• Lollo01

25/5 2013

Hej! Jag och min sambo skall gifta oss den 25/5 2013. Är det någon mer som har tänkt detta datum? Tänkte att vi kunde hjälpas åt lite med planering, tips, funderingar mm. Hör gärna av er. Med vänlig hälsning, Louise

• Svar på tråden 25/5 2013
  • västerås13

Samma här, kyrka och lokal är preliminärbokade för 25 maj!
    I övrigt har inte spikat något även om det finns en del tankar i mitt huvud. Hur långt har ni kommit? 

• Lollo01

Hej! Vad trevligt att få lite sällskap på denna tråd ;) Vi har bokat kyrka, lokal, frisör, blommorna är bokade och klänningen påväg ;) Håller nu på att kolla på catering. Hur går det för er? Var skall ni gifta er någonstant? Blir det borgligt eller kyrka? //Louise

• trixie71

Vi ska också gifta oss 25 maj 2013 Glad
    Kyrkan o festlokalen är bokade, men mycket längre än så har vi inte kommit..... gästlistan är skriven, toastmadame utsedd o tillfrågad..... sen har jag börjat med en massa små detaljer, som spellista till festen - men nån klänning eller ringar eller annat väsentligt har vi inte koll på än Tungan ute

• mille88

Vi ska gifta oss i Vittskövle kyrka i Skåne sen blir deg fest och middag på forsakargården restaurang :)

• mille88

När ska ni skicka ut inbjudningar ? Jag tänkte skicka i januari och osa i mars, hur har nu tänkt

Svar på tråden 25/5 2013