Någon mer som gifter sig i GBG i augusti 2013? :)
Hej!
Var gifter ni er?
Vi har fortfarande inte bestämt oss.. Men det står mellan:
Långedragsvärdshus
Hällsnäs
Blomstermåla
Varmbadhuset
Ruckmans
Hur långt är ni i planeringen?
Hej!
Var gifter ni er?
Vi har fortfarande inte bestämt oss.. Men det står mellan:
Långedragsvärdshus
Hällsnäs
Blomstermåla
Varmbadhuset
Ruckmans
Hur långt är ni i planeringen?
Hejsan =)
Va roligt, jag och min sambo gifter oss oxå i augusti 2013. Datumet är äntligen bestämt till den 24:e.
Vi gifter oss i frillesås kyrka och kommer att ha vår bröllopsfest på Stuvs bygdegård. Vi har än så länge gjort save the date kort, köpa brudklänning och skor samt spånat på inbjudningskort. Nu är jag på jakt efter en vigselring, men vilken jävla djungel det är.
Vore skoj å följas åt!!
Kul! När ska ni skicka ut save the date korten?
Förstår att det kan vara svårt med ringen, finns ju hur mycket som helst!! Som tur är vet jag exakt vilken jag vill ha och jag har sett att den finns i affären, så det är svårare för min kille att hitta en :)
Jasså det vet ni? Får man lov å fråga vilken och hur den ser ut? Ja min kille ska inte ha någon mer ring. Ham behålelr sin förlovningsring
Vi funderar att skicka ut dom rätt så snart faktiskt.
Jag vill ha den här:
www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=1352822&attributeType_4=&attributeType_2=&attributeType_1=&productType=1&priceRange=&&step=11&articleNo=&articlesPerStep=8&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E
Min kille har ingen förlovningsring.. så nu försöker han välja bredden på sin ring och det är inte lätt.
och vilken klänning har du köpt förresten?
Jag vill ha den här:
www.guldfynd.se/page.jsp?node=170&articleNo=1...
Min kille har ingen förlovningsring.. så nu försöker han välja bredden på sin ring och det är inte lätt.
Ja jag vet, känns som allt runt bröllopet kostar så himla mycket. Men någonting jag personligen tycker man får prioritera är ringen, den ska man ju ändå ha i mååångamånga år :) Fast min förlovningsring är inte alls den jag vill ha, så har fått en "provisorisk" och om några år när vi har tjänat lite mer pengar så ska jag få uppgradera den :)
Kul att den på tradera var bra! Jag vågade inte köpa där ifall att den inte skulle se likadan ut i verkligheten.
Men jag köpte klänningen av en tjej som är en mellanhand via Kina. Och det som var bra var att man kunde byta den om man inte var nöjd å få pengarna tillbaka
Hej, hur går det för dig? :) Är ringen på bilden den du vill ha? Väldigt fin!!