• Äldre 7 Sep 14:58
    12113 visningar
    3 svar
    3
    12113

    Praktisk erfarenhet från Ekotemplet, Hagaparken?

    Hej på er!
    Snart är det dags för våra stora dag i Ekotemplet i Hagaparken Skrattande  Nu börjar tankarna snurra på allt praktiskt som ska funka.... Hur funkar det med transporter i Hagaparken? Jag har varit och kollat, och det finns ju vägar att ta sig in med bil. Men frågan är hur hårda dom är på att jaga ut en om man kör där? Nån som vet hur det brukar funka vid bröllop? Vi skulle ju gärna vilja ta bilen ner för att slippa gå i våra fina kläder (man vet ju aldrig hur vädret är), och även för att kunna skjutsa ner de som inte kan gå så pass långt som det ändå är att gå från stora parkeringen. Vi tänker väl en eller två bilar max. Och sen när vi ska åka därifrån i vår fina "bröllopsbil" så är det ju roligast om vi kan åka hela vägen nerifrån templet... Nån som varit på bröllop där och vet hur det brukar funka vid bröllop?

  • Svar på tråden Praktisk erfarenhet från Ekotemplet, Hagaparken?
  • Maan88
    Äldre 7 Sep 18:23
    #1

    Jag var toastmadame för ett bröllop som hölls där förra hösten. Vi hade inga gäster som åkte ner, däremot åkte brudparet därifrån i sin fina vil. Det var ingen som tittade konstigt eller sa något om det. Vi hade heller inte en tanke på att det kunde vara så att man inte fick(får) göra så.. Så det ska nog gå utmärkt för er att göra så!

  • Äldre 8 Sep 19:10
    #2
    Maan88 skrev 2012-09-07 18:23:28 följande:
    Jag var toastmadame för ett bröllop som hölls där förra hösten. Vi hade inga gäster som åkte ner, däremot åkte brudparet därifrån i sin fina vil. Det var ingen som tittade konstigt eller sa något om det. Vi hade heller inte en tanke på att det kunde vara så att man inte fick(får) göra så.. Så det ska nog gå utmärkt för er att göra så!
    Tack för svar!
    Ok, då tror jag att vi gör så att vi kör ner fina bilen hela vägen Glad Och de gäster som har problem att gå hela vägen får vi väl köra ner och sen åka och parkera bilen kanske....
  • Sat 2 May 2020 13:27
    #3

    Vad har tidigare par gjort när det är dåligt väder? Är man ok skyddad ändå eller har ni haft backup plats för vigseln?

Svar på tråden Praktisk erfarenhet från Ekotemplet, Hagaparken?