• Äldre 27 Aug 11:14
    1789 visningar
    9 svar
    9
    1789

    Vad ser du helst på TV?

    TV-hösten har dragit igång. Förra veckans snackisar var premiärerna av Dallas och Robinson. Såg du något av programmen? Eller vad ser du helst på TV?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad ser du helst på TV?
  • Äldre 28 Aug 15:12
    #1

    Jag föddes samma år som Dallas slutade sändas i USA. MEN jag är ett fan av den gamla serien tack vare mamma som köpte en dvdbox för många år sen. Nu har jag mycket bättre koll än de flesta som kollade på serien då när den gick på tv. :P Så är naturligtvis överlycklig över den nya serien. Och roligt att det är så mycket av det gamla med både i historen och karaktärerna. Dock har jag inte hört nån som nappat på den nya serien tråkigt nog :( Men antar att förr tittade man för att det var det enda som fanns och är kanske lite mätt på Dallas. Medan jag gillar Dallas för hela stilen och konceptet.
    Nått mer Dallas fan här??  

  • Äldre 31 Aug 20:35
    #2
    Lillaminst skrev 2012-08-28 15:12:50 följande:
    Jag föddes samma år som Dallas slutade sändas i USA. MEN jag är ett fan av den gamla serien tack vare mamma som köpte en dvdbox för många år sen. Nu har jag mycket bättre koll än de flesta som kollade på serien då när den gick på tv. :P Så är naturligtvis överlycklig över den nya serien. Och roligt att det är så mycket av det gamla med både i historen och karaktärerna. Dock har jag inte hört nån som nappat på den nya serien tråkigt nog :( Men antar att förr tittade man för att det var det enda som fanns och är kanske lite mätt på Dallas. Medan jag gillar Dallas för hela stilen och konceptet.
    Nått mer Dallas fan här??
    Nya Dallas, nej! Gamla, Dallas, JA!
  • Äldre 31 Aug 20:45
    #3

    ser varken Dallas eller Robinson.. Dallas för att jag är för ung (91a) och robinson för att det blev sämre sen robinson-erold var med.. eller.. egentligen innan.. älskade dock robinson när ja var liten. :) ser annars mycke simpson och family guy, även holby city, dokumentärer, m.m. är ltie tv-galen :P

  • CoG
    Äldre 31 Aug 21:06
    #4

    Jag ser väldigt lite på tv.
    Men gillar Roomservice och Ensam mamma söker

  • Äldre 31 Aug 22:01
    #5

    Ser på Dallas enbart för att signaturmelodin är helt sjukt bra! Blir dock en smula irriterad när jag hör den nya eftersom de gjort om den lite. Så där lite att man inte förstår varför utan bara blir irriterad! Skulle gärna hitta ett partitur och studera! Skulle fnissa av musiknördlycka! :D När hornen kommer in med sin stämma eller när stråket kör sin offbeatpryl!! Mmmmmmmm! Haha


  • Äldre 31 Aug 23:27
    #6

    Jag såg ett avsnitt av nya Dallas - skitprogram. 26 år så riktiga Dallas såg jag något avsnitt när det gick i repris...inget jag gillade vad jag kommer ihåg. Robinson- jag såg de två första säsongerna sen tröttnade jag. Det är SÅÅÅÅ uttjatat!!!!!!


    Ser hellre So you think you can dance, The real housewives of Beverly Hills, The Big Bang Theory och listan kan göras låååång.

  • Äldre 2 Sep 09:24
    #7

    Jag "upptäckte" Dallas när jag låg på BB och kom på att det var rätt ok att amma till. Men nya Dallas har jag inte gett mig på. Mitt arbete gör det rätt svårt att följa serier då jag jobbar kväll rätt ofta och jobbar jag inte så är det något roligt pass på gymmet jag vill gå på.
    Men när jag har möjlighet så ser jag lite. Har totalfastnat för Glamour och där gör det inget om man missar ett avsnitt el två, man kommer mycket lätt i vad som hänt ändå. Och så har jag blivit så förälskad i Lilyhammer! Den försöker jag verkligen följa!

  • CoG
    Äldre 2 Sep 12:49
    #8
    Soldemor skrev 2012-09-02 09:24:37 följande:
    Jag "upptäckte" Dallas när jag låg på BB och kom på att det var rätt ok att amma till. Men nya Dallas har jag inte gett mig på. Mitt arbete gör det rätt svårt att följa serier då jag jobbar kväll rätt ofta och jobbar jag inte så är det något roligt pass på gymmet jag vill gå på.
    Men när jag har möjlighet så ser jag lite. Har totalfastnat för Glamour och där gör det inget om man missar ett avsnitt el två, man kommer mycket lätt i vad som hänt ändå. Och så har jag blivit så förälskad i Lilyhammer! Den försöker jag verkligen följa!
    Jag minnas att jag tittade på Glamour och Våra bästa år ibland då jag hälsa på hos min mormor då jag var yngre.
    Det kunde lätt gå ett halvår mellan gångerna men det var lätt att komma in i handlingen ändå eftersom att dom oftast drar ut på allt så länge det bara går :)
  • Äldre 3 Sep 09:52
    #9
    CoG skrev 2012-09-02 12:49:20 följande:
    Jag minnas att jag tittade på Glamour och Våra bästa år ibland då jag hälsa på hos min mormor då jag var yngre.
    Det kunde lätt gå ett halvår mellan gångerna men det var lätt att komma in i handlingen ändå eftersom att dom oftast drar ut på allt så länge det bara går :)
    Precis! Skrattande
Svar på tråden Vad ser du helst på TV?