• Ekinaj

    Skor till vinterbröllop?

    Vad ska ni (bruden) ha för skor (eller vad hade ni för skor) på ert vinterbröllop? 

    Jag gifter mig i januari och har ingen aning. Behöver lite tips! 

  • Svar på tråden Skor till vinterbröllop?
  • vinter2012

    Jag gifter mig i december och jag har beställt dessa skor: 



    Jag kände att jag ville ha vanliga pumps, så jag kör på de. Om man vill kan man ju ta med sig ett par vinterskor. Men jag kommer inte vara ute så mycket så jag tror det går bra med dessa och det är ju inte säkert att de blir någon snö. 
  • Ekinaj

    Ah coola! Jag kan dock inte ga i sadana hoga klackar utan att se ut som en anka sa maste hitta nagot lagre. : ) 

  • charlottev

    Jag funderar allvarligt på att ta uggs under transporterna =)

  • Godis

    Under transport blir det nog Uggs eller Hunterstövlar. Men under vigsel och fotografering har jag ett par 13cm fuchsiafärgade pumps Skrattande


  • sanna88

    Dessa ska jag ha när jag gifter mig i februari, om jag nu kan ha dom... vann dom på tradera idag =)


  • Principisessan

    jag gifter mig visserligen i april men det kan ju vara både gruspigt och blött/slaskigt då om man har otur. Har iallafall blivit helt kär i dessa som funkar även om det inte är varmt och torrt ute. SKa kika runt lite mer men tror nog att det blir dessa annars. älskar dem :) 



     
  • petersson

    Jag ska gifta mig  december och har köpt ett par vita stövletter från bonprix. Snygga och lite tåligaom det är svinkallt eller blask.


     

  • Sarah380

    Vad kul jag har också köpt Charity skorna, bra med tips på rabattkoden på Heppo, jag annullerade ordern på Brandos och beställde därifrån istället ;)

  • Ekinaj

    Ah sa snygga Etna och Jaenattan! Dem tanker jag bestalla! Jag har inte ens varit in till en affar men gillar dem. Vet ni hur lang tid det har tagit att fa hem dem? Har storlekarna varit bra?

  • vinterfrost


    Dessa ska jag ha när jag står brud om en månad. Vinterstövlarna fanns i vitt oxå men jag valde svarta då jag känner att jag har mer användning av dem efter bröllopet med. De är köpta på Eurosko ord 999k men nu hade de kampanj så jag betalade 599kr Ballerinakorna är köpta på dechmann 249 kr har jag för mig att de kostatade..
     
  • Jeanettan
    Ekinaj skrev 2012-11-08 14:53:19 följande:
    Ah sa snygga Etna och Jaenattan! Dem tanker jag bestalla! Jag har inte ens varit in till en affar men gillar dem. Vet ni hur lang tid det har tagit att fa hem dem? Har storlekarna varit bra?

    Jag fick mina efter bara några dagar. Jag pendlar mellan 39 och 40 men tog strl 40 för säkerhets skull. De sitter jättebra på foten och är supersköna att gå i!


     

Svar på tråden Skor till vinterbröllop?