• jessik

Har svårt och välja datum!

Hej har en fråga. Hur har ni valt datum? Betyder något speciellt den datum ni har valt eller ni bara har valt ett datum???? Min blivande och jag planerar bröllop till nästa år men vi har svårt och välja datum. Jag tänkte på 11 maj efterssom den 12 maj fyllde han år och friade mig på sin födelsedag och det hände massor den natten som vi kommer aldrig och glömma både för oss och min släkt som återförenades efter många år. Den datum var den förta gången jag träffade min killes barn och släkt och som han presenterade mig som sin flickvän för några år sen. Men samtidigt så vill vi gifta oss ute vid havet eller en sjö, men då blir det kanske kallt och regnig för att viga oss utomhus. UFFFFF säger jag det är så svårt och bestämma sig????Skrikandes

• Svar på tråden Har svårt och välja datum!
  • FruW

Jag tycker att det låter som att ni redan bestämt er för ert datum, om det inte vore för det där med vädret. Glad Tyvärr är det ju så att man aldrig kan räkna med vädret, i alla fall inte i Sverige, och efter den här sommaren känns det som att det inte är garanterat soligt ens i juli-augusti. Jag tycker att maj kan vara jättefint, så om datumet verkligen känns rätt för er tycker jag att ni ska överväga det. Beror ju på var ni ska ha bröllopet, men om vädret blir dåligt får ni bara se till att ha en plan B som är inomhus eller under tak.

Svar på tråden Har svårt och välja datum!