hjälp mig hitta denna bolero
Såg denna sockersöta kofta/bolero och vet förstås inte alls vart den är ifrån. Är det någon som sett något liknande? den måste inte ha stenar på, men själva modellen.
Såg denna sockersöta kofta/bolero och vet förstås inte alls vart den är ifrån. Är det någon som sett något liknande? den måste inte ha stenar på, men själva modellen.
Det jag får fram är att det är en Ivy & Aster.
jo jag med, fast på hemsidan finns den inte. mejlat dem. dem som hade bloggen med fotona (vilka inte visste vart den kom ifrån) och till landy för att fråga om de möjligen tillverkar koftor också. Tippar på att Landy inte gör det, men jag är helt såld. Såhär vill jag ju se ut på dagen d :)
Ivy & Aster verkar inte svara på sina mejl dessvärre. Och i deras sortiment finns den inte kvar vad jag kan se :(
Så ja, om nån hittar något liknande så vore jag ju himla glad. Letat som en galning nu i en vecka.. känner att jag börjar ge upp lite dock
Ingen som sett något liknande denna kofta? Ska nämligen lägga order annars på en sorts boler0/spetstopp annars men har inte riktgit gett upp hoppet om denna. Ivy & Aster svarar inte alls på mejl