Mår illa av minnena
Jag har vart här sen jag gifte mig. Tycker detta är så underbart forum med underbara glada människor. Känner mig så ensam o nu måste ja få ur mig detta. Jag borde va tacksam o ja vet att de viktigaste är att vi är gifta. Vi gifte oss i skitväder december 09. Jag va överviktig och har otroligt komplicerat förhållande till min mamma. För att vi skulle komma varandra närmare ville ja att hon skulle va med o planera. Vi gifte oss i kyrkan med 30 gäster o åt sen middag i församlingshemmet. Thats it. Sen åkte vi en vecka utomlands med vårt barn o de va underbart!!! Jag hade velat gifta mig utan nån o sen haft en stor fest för hela släkten. Gärna under varmare månader. Jag har en vithuldsring med stenar för 11.000 o en slät för 4000. O ja trivs inte i dom alls...vill ha rött guld :-/ Såå...så otacksam är jag. Jag mår illa när ja tänker på vårt bröllop. Min syster betedde sig sjukt illa så vi har knappt pratat sen dess o ja har nu valt att skita i min mamma som bara fick mig att må dåligt. Ja bara önska ja kunde radera allt. Vi ska till mallus i maj men de va så dyrt o görnya löften där, funderar på o göra de bara oss emellan men min man är den mest oromantiska som finns så han lyssnar knappt..