• Burre

    Lingsmoment???

    Hej Brides and Brides 2B

    Tänkte höra med er om det är någon som handlat på just lingsmoment.com

    Det verkar ju vara helt okej priser o så men vill höra mig för ifall någon annan också har handlat innan, så jag kan få lite omdömmen!

    Ha de fint

    Hanna

  • Svar på tråden Lingsmoment???
  • Sjörå

    Jag har handlat av Lingsmoment på Ebay och det har gått bra. Har beställt både röda och vita plastdiamanter därirfrån samt en organzarosett. Så det verkar vara ett pålitligt företag. Iallafall när man handlar via Ebay.

  • Viccan

    Jag har handlar väldigt mycket utav just denna säljare på Ebay och jag har varit sååå nöjd varje gång.
    Vist har det varit gånger då de tagit 4-5 veckor att få de man beställt men de är väldigt snabba på att svara på mail och att ge svar. Lycka till!

  • Protexblue

    Jag har handlat svarta löpare där ifrån, jätte bra kvalité och snabb på att svara på frågor via mail. Men som Viccan här över skrev så kan tiden att få varorna på variera väldigt mycket. Första gången jag beställde av dem tog de 3,5 vecka, andra gången tog de bara 1 vecka. =)

  • jonnagoransson

    Jag var också super nöjd, handlade via ebay, varorna kom snabbt och det var billigt och organsa banden jag köpte var super fina!

  • Burre
    jonnagoransson skrev 2012-08-15 10:05:53 följande:
    Jag var också super nöjd, handlade via ebay, varorna kom snabbt och det var billigt och organsa banden jag köpte var super fina!
    Skrev och fråga om de i din gästbok ;) hihi
  • Burre

    Men vad jag förstår så handlade ni inte på deras hemsida? Utan via Ebay? Hur vet man exakt vad det kommer kosta?
    Alltså förlåt om jag är trög, men vill inte tro det är billigt o sen tillkommer det en faktura för shipping! :(

Svar på tråden Lingsmoment???