• emelie­Jimmy
    Äldre 3 Aug 12:18
    1769 visningar
    2 svar
    2
    1769

    Önskelistan - kan man låta bli att ange pris

    Hej! Kan man använda Bröllopstorgets önskelista utan att ange pris. Det känns lite olustigt och dessutom krångligt tycker jag. Hur har ni gjort?

  • Svar på tråden Önskelistan - kan man låta bli att ange pris
  • Äldre 3 Aug 18:54
    #1

    Måste du använda den listan?
    Själv känns det lite som en inköpslista om jag får något sådant. "köp en sån här, två såna och gärna en av den sorten också om du hittar den..."
    Jag tycker å andra sidan att det är jättebra att veta vad brudparet önskar... så det blir ju lite motsägelsefullt Tungan ute 

    När makens kusin gifte sig så stod det på inbjudan att dom var registrerade på Cervera och Duka (bland annat) och att önskelistor fanns där, men att dom helt enkelt var glada om vi kom över huvud taget.

    Vi önskade att våra gäster helst kom i medeltidskläder, men om man ville ge något så kunde man ge en slant till festen eller resan.

    En annan jag känner hade lämnat önskelistan till den som tog emot OSA-svaren eftersom dom inte gjorde det själva. Så då kunde folk fråga vad brudparet önskade sig när dom ringde och anmälde sig till middagen.

    Tror det finns lika många versioner av det där som det finns brudpar Flört 

  • Cosy
    Äldre 3 Aug 19:46
    #2

    Inte skrivit ut pris, vi gjorde en önskelista på cervera eftersom vi önskar oss en matservis så att vi får en hel istället för 3olika som vi har nu^^ Men vi försökte vara tydliga med att det är högst friviligt  och att om de kommer på något annat får de gärna ta med det. Fast det är ganska skönt om brudparet önskar sig något om man känner för att ge dem något


    We did it on DreamHack. Geeky love
Svar på tråden Önskelistan - kan man låta bli att ange pris