• Burre

Lokal i Norrköping??

Hallo Vänner!

Nu är det äntligen dax för bröllop, men vi har inte hittat någon bra lokal ännu!

Vi ska ha buffe och egen dricka, alltså går sörby herrgård bort! tyvärr annars är det dom bästa tycker jag!

Men tar tacksamt emot tips på olika lokaler i stan där man kan ha bröllopsfest! ca 65pers!

Kraaaaam

• Svar på tråden Lokal i Norrköping??
  • malli716

Abborebergs är superfin och de är trevliga att ha med att göra. Både mat och dryck får du ta med dig själv! Slänger upp en bild från förra året när jag var där på ett bröllop. Festen var i själva café-delen.

(Sedan har de en annan lokal också men då "sitter man i två rum" om du förstår vad jag menar. Alltså två stora rum med en öppning i mellan som inte var speciellt bred. Om jag satt i den delen där inte honörsbordet var skulle jag känna mig lite utanför.)

• Burre
    malli716 skrev 2012-07-17 23:02:11 följande:
    Abborebergs är superfin och de är trevliga att ha med att göra. Både mat och dryck får du ta med dig själv! Slänger upp en bild från förra året när jag var där på ett bröllop. Festen var i själva café-delen.

(Sedan har de en annan lokal också men då "sitter man i två rum" om du förstår vad jag menar. Alltså två stora rum med en öppning i mellan som inte var speciellt bred. Om jag satt i den delen där inte honörsbordet var skulle jag känna mig lite utanför.)

Vad fint det var =) Nästan som jag själv tänkt, Vad kostade det?
  • malli716
    Burre skrev 2012-07-18 21:09:37 följande:
    Tyvärr har jag ingen aning efter som det inte var mitt bröllop. Jag var med i planeringen på annat sätt. Men ring och prata med dem. Mycket trevliga som sagt.
Svar på tråden Lokal i Norrköping??