• Zandra3

Underhållningen

Hjälp mig snälla ni Tungan ute Vi ska gifta oss i september och alla planer vi hade för underhållning (fakir och trollkarl ) har dragit sig ur. Vart hittar man nya i Kristianstad som inte kostar en förmögenhet? 

• Svar på tråden Underhållningen
  • Chicita

Vi anlitade TRiX till vårt medeltidsbröllop. 
    Dom håller till i Västerås, men far land och rike runt. Riktiga proffs.

Maila dom (jag rekommenderar att du mailar Cheyenne, producenten)
    Du hittar uppgifterna under "kontakt" här: http://www.gycklarna.com/

Dom kanske känner någon som kan trolla också om dom inte kan det själva. 

• Zandra3
    Chicita Vad fick ni ge för det?
    Sara 120707 Det är ju relativt med tanke på vad vi får men vi försöker ju hålla kostnaderna nere så gärna så billigt det bara går Glad
  • Chicita
    Zandra3 skrev 2012-07-10 14:13:07 följande:
    Chicita Vad fick ni ge för det?
    Sara 120707 Det är ju relativt med tanke på vad vi får men vi försöker ju hålla kostnaderna nere så gärna så billigt det bara går Glad
    Jag tror vi fick ett specialpris. Så jag ska inte säga vad det kostade. Men jag kan ju säga att alla gäster gissade på att det kostat otroligt mycket mer än det gjorde...
    Fråga Cheyenne du, förklara att du är en privatperson och inte kan betala hur mycket som helst och fråga vad dom kan ge för pris och vad som då ingår. 
  • Enilorac

Vi hade en kille som va clown och trollade för vår son när han fyllde år. Han va jätte duktig, han brukar va bokad på olika festivaler och sånt. Nu kanske inte det va en clown du va ute efter till ditt bröllop, men han behöver ju inte va utklädd, ska se om jag har kvar hans nummer någonstans om du vill. ( det är 3 år sedan vi använde honom) Och han bor i kristianstad

• Sara 120707

Sysslar med eldshower, tänker inte göra "reklam" här men du kan ju inboxa mig om det är nåt sånt du letar efter

Svar på tråden Underhållningen