• jakother

Trash the wedding dress-party!??

Haha tänkte de kunde vara en kul grej när bröllopet är över och lugnet lagt sig! Vi gifter oss i hemlighet och gästerna är inbjudna till ett simpelt kalas, men det kommer bli bröllop och allt därtill.. jag kommer därför inte ha en möhippa eftersom ingen vet om att dom borde planera en! haha så jag tänkte istället bjuda in mina tjejkompisar efteråt på en trash the dress party.. typ att jag har på mig brudklänning(kortad, klippt rakt av med sax!) och sen går man ut och festar! :P

Kul idé eller idioti?

För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Svar på tråden Trash the wedding dress-party!??
  • JennyO

Jag tycker att det är en kul idé! Jag kommer trasha min klänning efter vårt bröllop men då genom en fotosession =) Ta häftiga, snygga, kul bilder med klänningen i olika miljöer. Hoppas kunna avsluta med ett bad i havet eller i färg. Kommer ju ändå ha de traditionella bröllopsbilderna klara då.

Min klänning ska användas en gång och jag vägrar ha den hängande i garderoben bara för att.

• jakother
    JennyO skrev 2012-07-06 16:02:48 följande:

Jag tycker att det är en kul idé! Jag kommer trasha min klänning efter vårt bröllop men då genom en fotosession =) Ta häftiga, snygga, kul bilder med klänningen i olika miljöer. Hoppas kunna avsluta med ett bad i havet eller i färg. Kommer ju ändå ha de traditionella bröllopsbilderna klara då.

Min klänning ska användas en gång och jag vägrar ha den hängande i garderoben bara för att.

Jo jag vet att man oftast gör så men jag tänkte att eftersom min ändå kommer vara skitig och så efter att vi varit ute i skog och mark på bröllopet så kommer jag inte behöva förstöra den så ;) haha
  • JennyO
    jakother skrev 2012-07-06 20:11:23 följande:
    Jo jag vet att man oftast gör så men jag tänkte att eftersom min ändå kommer vara skitig och så efter att vi varit ute i skog och mark på bröllopet så kommer jag inte behöva förstöra den så ;) haha
    smart tänkt, vi har ju vårt inne i en lokal istället så då funkar min version
Svar på tråden Trash the wedding dress-party!??