• Teza

Chanti?

Hej

skulle vilja höra lite från dom som beställt ringar från Chanti.

Är dom bra att ha och göra med? Bra leveranstid osv?

• Svar på tråden Chanti?
  • Teza

Puffar upp tråden lite den ring jag vill köpa från chanti önskar jag mej som morgongåva, ville ha den som vigselring först men vi har tänkt om lite, men tycker så mycke om den va därför jag ville höra om ån mer beställt därifrån??

Sen tror jag vi har hittat våra ringar på coiTitanium.com  någon som handlat därifrån?

www.coititanium.com/product_info.php&products_id=5348

Va tycker ni om dom?

• Teza
    Teza skrev 2012-07-08 10:09:01 följande:

Puffar upp tråden lite den ring jag vill köpa från chanti önskar jag mej som morgongåva, ville ha den som vigselring först men vi har tänkt om lite, men tycker så mycke om den va därför jag ville höra om ån mer beställt därifrån??

Sen tror jag vi har hittat våra ringar på coiTitanium.com  någon som handlat därifrån?

www.coititanium.com/product_info.php?cPath=59...

Va tycker ni om dom?

Eller dom här www.hedbergsguld.se/diamondo-titan-exklusiv-forlovningsring-a-382-p-4043.html

Vi har såå svårt att bestämma oss ge mej lite åsikter :)

• Sandriis

Jag undrar detsamma! Jag och killen funderar också på dem, om du hört något så hojta till! :) Men du får ju värdecertifikat på att det du beställt är äkta så det borde ju inte vara några problem. Inte hittat några dåliga omdömen om dem! :D hur har det gått? :)

Svar på tråden Chanti?