Behöver hjälp och råd angående p-piller-användande!
Jag tänkte att alla ni kloka tjejer kanske kan hjälpa mig lite då min barnmorska är värsta mesproppen!
Jag har precis avslutat ett fyra månader långt p-pilleranvändande då det inte fungerade alls. Var qlaira jag försökte med nu senast. Har innan dess testat otaliga piller och inget fungerar... Jag är så trött på detta nu... Och med att det inte fungerar menar jag att jag har mens nästan hela tiden och att jag har en sån mensvärk i ryggen så det är olidligt. Kan inte stå upprätt o än mindre röra mig...! Så jag har testat p-piller med avsikten att få bort min smärta, inte mest som avsikt av preventivt syfte...
I alla fall så vet jag inte vad jag ska göra nu, har fått ännu ett recept på andra p-piller, nämligen neovletta. Barnmorskan tycker att jag ska testa dom nu... Men, jag ska gifta mig om ca 5 månader och man vet ju aldrig vad p-piller har för påverkan på ens kropp, och då inte heller qlaira funkade börjar jag tappa hoppet. Jag vet inte om jag vågar testa ännu en ny sort nu ett tag innan bröllopet?! 5 mån kan verka som en lång tid men i detta sammanhanget e de ju inte de... Va ska jag göra? Är så trött på de här nu...