• Äldre 28 Jun 22:36
    6187 visningar
    2 svar
    2
    6187

    Efterlysning SAREK "genom eld och vatten"!!!

    Hoppas nån kan hjälpa mig!!!


    Jag söker med ljus och lykta efter en instrumental version av Sareks "genom eld och vatten", men den verkar omöjlig att hitta!!! Sätter mitt sista hopp till detta forum!


    Jag vill hitta låten i instrumental version och den enda som verkar finnas är en "poppig" kareokeversion, vilket verkligen inte passar mitt syfte.....kan någon hjälpa mig (jag vill ha en mer "romantisk" version)??!!

  • Svar på tråden Efterlysning SAREK "genom eld och vatten"!!!
  • Äldre 29 Jun 16:12
    #1

    Har tyvärr inte någon instrumental version åt dig.

    Men vi hade också samma låt. Makens lillebror omarrangerade den så den blev lite lugnare och spelade på gitarr och sjöng.
    Har du ingen du känner som kan spela den?

    Den går ju väldigt fort även i originalversion så jag tror att du måste få den omarrangerad för att bli som du vill.

    Har inte lyssnat på denna själv så jag vet inte hur den låter.  
    http://www.lastfm.se/music/Sarek/_/Genom+Eld+Och+Vatten+(Instrumental+Version) 

  • Äldre 29 Jun 16:37
    #2
    Jodå, självfallet år det så det är tänkt till bröllopet sen...men jag vill ha den som bakgrundsmusik till en grej jag håller på med som inbjudan...och den ska bli en överraskning så då vill jag ju inte fråga någon jag känner just nu om man säger så, för då har jag ju avslutat att inbjudan är på väg=).....
Svar på tråden Efterlysning SAREK "genom eld och vatten"!!!