• Nudax

msn?

Halloj!
    Jag skulle tycka det vore roligt att ha ett par blivande brudar i min msn-lista som man kunde småprata med då och då om alt som rör bröllopet, allt medan det närmar sig.

Finns det några här inne som fortfarande använder sig av msn? Och som skulle kunna tänka sig att småprata där när andan faller på och man råkar vara inloggade samtidigt. Någon? =)

• Svar på tråden msn?
  • Chicita

Jag har aldrig använt MSN. Satt lite på IRC förut men kommer inte ihåg inloggningen dit (om det ens finns kvar Flört ) 

Håller tummarna för att du hittar några som har MSN och som vill ha påfyllt i chat-listan där Glad 

• hjgs
    Nudax skrev 2012-06-26 21:42:11 följande:
    Halloj!
    Jag skulle tycka det vore roligt att ha ett par blivande brudar i min msn-lista som man kunde småprata med då och då om alt som rör bröllopet, allt medan det närmar sig.

Finns det några här inne som fortfarande använder sig av msn? Och som skulle kunna tänka sig att småprata där när andan faller på och man råkar vara inloggade samtidigt. Någon? =)
    absolut vore kul, jag får höra lite vad jag missade på fikan
  • TheD

Har inte använt msn sen.....hm ;) Gillar det bättre än fb iofs när det gäller chatten.

• Nudax
    hjgs skrev 2012-06-27 00:07:18 följande:
    absolut vore kul, jag får höra lite vad jag missade på fikan
    Toppen! Lägger till dig då jag kommer hem =)
  • Aniara4
    Chicita skrev 2012-06-26 23:07:09 följande:
    Jag har aldrig använt MSN. Satt lite på IRC förut men kommer inte ihåg inloggningen dit (om det ens finns kvar Flört ) 

Håller tummarna för att du hittar några som har MSN och som vill ha påfyllt i chat-listan där Glad 
    Jag körde ICQ ett tag. Minns de små gröna blommorna som visade om någon var online, tror jag. Glad

Nu kände jag mig frestad att berätta några andra saker som avslöjar hur gammal jag är (på internet), men det får räcka med 90-talsnostalgi för tillfället tror jag.

Själv hinner jag knappt med mina befintliga vänner, men lycka till!
  • Chicita
    Aniara4 skrev 2012-06-27 10:01:43 följande:
    Jag körde ICQ ett tag. Minns de små gröna blommorna som visade om någon var online, tror jag. Glad

Nu kände jag mig frestad att berätta några andra saker som avslöjar hur gammal jag är (på internet), men det får räcka med 90-talsnostalgi för tillfället tror jag.

hehe.. ja det är nostalgi det Flört
    Finns många forum som gått i graven nu som man varit medlem på. Eller comunity-klassikern Lunarstorm som väl vissa här inne inte ens hann med att vara medlemmar på Tungan ute
    Men jag säger som du, nog med nostalgi.

All lycka till TS och dom som knyter nya kontaktnät. Lite avundsjuk nästan Flört 
  • Nudax
    TheD skrev 2012-06-27 00:55:05 följande:
    Har inte använt msn sen.....hm ;) Gillar det bättre än fb iofs när det gäller chatten.
    Precis, mycket bättre än FB: s chatt! Men nästan ingen använder det ju längre, har ett par stycken jag pratar ofta med där - typ istället för tele, men inte annars =)
  • Nudax
    Aniara4 skrev 2012-06-27 10:01:43 följande:

Åh, det minns jag också att jag hade... hade nästan glömt den... och så lät det "oh-oh" om någon skrev nått till en? =P
  • Nudax
    Chicita skrev 2012-06-27 10:11:20 följande:
    All lycka till TS och dom som knyter nya kontaktnät. Lite avundsjuk nästan Flört 
    Tack! =) (P.s. du kan ju alltid skaffa msn om du vill "vara med" ;P)
  • Nikkita

Jag är på Glad Vet ju inte riktigt hur mkt tid jag kommer att ha, men skriver/svarar gärna när jag är online iaf Solig 

• Nudax
    Nikkita skrev 2012-06-27 20:01:22 följande:
    Jag är på Glad Vet ju inte riktigt hur mkt tid jag kommer att ha, men skriver/svarar gärna när jag är online iaf Solig 
    Kul! Jag inboxar dig min msn-adress =)
  • hjgs
    Nudax skrev 2012-06-27 23:46:26 följande:
    Kul! Jag inboxar dig min msn-adress =)
    skicka gärna din till mig med får ingen inbjudan alls av de du skickat
  • Nudax
    hjgs skrev 2012-06-28 00:10:41 följande:
    skicka gärna din till mig med får ingen inbjudan alls av de du skickat
    Skumt! Jag inboxar dig!
  • TheD
    Chicita skrev 2012-06-27 10:11:20 följande:
    hehe.. ja det är nostalgi det Flört
    Finns många forum som gått i graven nu som man varit medlem på. Eller comunity-klassikern Lunarstorm som väl vissa här inne inte ens hann med att vara medlemmar på Tungan ute
    Men jag säger som du, nog med nostalgi.

Lunarstorm var det några i klassen på högstadiet/gymnasiet som höll på med...
Svar på tråden msn?