Hej Hej, Jag kan lugna dig med att du inte är den enda, jag ska gifta mig den 7Juli och så fort jag ser något som handlar om bröllop i tv eller tidningar så får jag tårar i ögonen, längtar så eftre att gifta mig men mina nerver spelar mig ett spratt. Jag känner mig kräkfärdig o benen känns som spagetti när jag tänker på vigseln. Min lista är oxå lång med saker som kan gå fel, tänk om jag inte fixar att gå ner altargången elelr om jag gråter så mycket att jag inte kan säga mina löften eller ens JA.....
Jag är rädd att min nervositet ska få folk att undra om detta verkligen är vad jag vill :( Gråta kommer jag absolut göra min rädsla är bara att jag inte ska kunna sluta....
Men hur jag än vrider o vänder på det så är det ett faktum att det blir som de blir och de bästa av allt är att jag ska gifta mig med mannen i mitt liv oavsett om jag gråter, kräks, svimmar eller om jag måste bli buren till altaret.
SnartJohnsfru skrev 2012-06-26 20:42:57 följande:
Nu är det inte långt kvar!
Är så nervös så varje gång jag tänker på bröllopet (vilket är ofte ;) ) Så får jag en kall kår
grnom hela kroppen, blir nästan kräkfärdig!!!
Vet inte hur el OM jag grejar det här!
Börjar dessutom får hjärnspöken om att allt går åt skogen med allt...
Tänk om jag glömt nåt?! Spöregn och får skitig klänning på väg till kyrkan?! Svimmar?! Listan är lååång!!!!
Finns det nån el fler brudar som det snart är dax för som känner likadant!!??
Är dessutom såååå känslig och kommer troligtvis störtböla under hela vigseln!!!!
HJÄLP, det här känns inge bra :(