• Joanna Marie
    Äldre 24 Jun 17:59
    1428 visningar
    2 svar
    2
    1428

    2 dagar kvar!

    2 dagar kvar efter mer än ett års planering! M2b är på svensexa idag och jag har sprungit runt och köpt småsaker. Klänningen hänger här hemma och jag försöker fixa ett bildspel att ha på bröllopet.
    Om det är något jag är stressad över är det att min specialbeställda tårtfigur inte har kommit än! Hoppas verkligen den kommer imorgon :(
    Annars sitter jag här och försöker komma på vad jag glömt. Imorgon kommer fina kompisar över och hjälper till med lokal, smink, frisyr mm. Även m2b kommer hem imorgon.
    Jag har ingen anledning att skriva här egentligen, känner mig lite ensam bara och har ingen lust att städa XD

  • Svar på tråden 2 dagar kvar!
  • SannaV
    Äldre 24 Jun 22:48
    #1

    Åh, så härligt! 2 dagar.. :) Hoppas att ni får en fantastisk dag fylld med glädje och kärlek! :)

  • Tok kär Annki
    Äldre 24 Jun 23:08
    #2

    Du är inte ensam, vi är många som sitter och planerar och pysslar i väntan på vår stora dagar. Nu är er dag snart här! <3 Vi har 41 dagar kvar till vår storta dag. :0)
    Önskar er all lycka och hoppas ni får en alldeles fantastisk underbar dag med era nära och kära. :0) 


    Tok kär Annki
Svar på tråden 2 dagar kvar!