• teddy
    Äldre 24 Jun 17:27
    59687 visningar
    89 svar
    89
    59687

    Vill ni snälla visa BILDER på er bordsplaceringstavla!

    ...eller vad det nu kallas! :)
    Hade blivit jätteglad för lite inspiration och ideér!
    Tack! 

  • Svar på tråden Vill ni snälla visa BILDER på er bordsplaceringstavla!
  • tessan­k
    Äldre 19 Mar 20:33
    #71

    Hej Tänkte visa våran bordsplaceringstavla :) Har gjort det enkelt för mig då jag köpte en magnet tavla (whiteboard tavla) köpte sen runda magneter som ska föreställa borden då vi ska ha runda bord. Köpte sen magnetpapper på Kjell och Co. 5 ark för 39kr, skrev ut alla gästers namn och klippte sedan ut dem och fäste dem på tavlan, tack vare magneten kan jag ändra och ta bort hur många gånger jag vill :) Piffade sedan till tavlan med lite sidenband i vårdat färgtema turkost. Enkelt och inte så speciellt dyrt Lägger upp en bild och hoppas det funkar

  • tessan­k
    Äldre 19 Mar 20:47
    #72

    Näää jag lyckas tydligen inte lägga upp bilden, men den finns i mitt bildgalleri så är ni intresserade kolla in där :)

  • Linnea­89
    Äldre 18 May 19:56
    #73


    Har testat att göra våran tavla nu, ska dock limmas ihop och sättas fast i ramen som än så länge sitter löst runt om :)
  • Äldre 20 May 20:18
    #74

    Här är vår tavla. Köpte gammal Londonkarta på ebay och kallade de fyra borden för områden vi bott på + att vi namngav honnörsbordet efter vår nuvarand stad. Då jag pysslade med denna sista kvällen fick jag skriva alla namn för hand, men tyckte det funkade bra ändå...alla hittade sina platser:)


  • Äldre 8 Jun 20:33
    #75
    +1

    Tavlan jag gjorde till vårt bröllop Glad


  • Äldre 10 Aug 06:50
    #76
    Ritak skrev 2013-06-08 20:33:25 följande:
    Tavlan jag gjorde till vårt bröllop Glad


    Vi ska ha nåt liknande som eran Tycker att den är lagom
  • Johann­aEmili­a
    Äldre 10 Aug 08:21
    #77

    Vi använde min morfars gamla skrivmaskin när vi gjorde vår bordsplacering. Namnen står i den ordning gästerna skulle sitta och vilket bord. Skrev namnen i skrivmaskinen och så fick pappret ligga kvar i maskinen. En stor fördel med det här var att det var så lätt att göra en ny. Inget klipp och klistrande utan bara att skriva en nya version om det skedde någon sistaminuten ändring vilket det ofta brukar göra.



  • Äldre 10 Aug 15:21
    #78

    Här är våran tavla, dock ej helt klar, funderar på om man ska lägga den åt andra hållet, så blir det inte så mycket tomrum, eller hitta nån typ rankor att sätta in på sidorna för att fylla ut lite...några förslag??



    Borde haft en vit ram egentligen, men jag hade den här hemma och kände att det var onödigt att köpa en ny för en dag...
     
  • Äldre 10 Aug 15:36
    #79

    Oj, så himla stilig, JohannaEmilia! Min kompis gifter sig om ett år och kommer ha vintage-tema. Måste visa henne den bilden

    Vår var ganska enkel, men gjorde ändå jobbet..



  • Äldre 10 Aug 19:23
    #80

    Här är en bild på vår bordsplaceringstavla och våra brudskålsglas, Mason jar-inspirerade glasburkar med papperssugrör...



  • kakank­83
    Äldre 16 Aug 10:45
    #81


    Så här ser våran tavla ut :)
  • 201402­22
    Äldre 17 Sep 18:59
    #82

    Puff!

  • Äldre 17 Sep 19:05
    #83
    Lilo84 skrev 2013-08-10 19:23:42 följande:
    Här är en bild på vår bordsplaceringstavla och våra brudskålsglas, Mason jar-inspirerade glasburkar med papperssugrör...


    fiiiinnntt!!! vart hittade du glasburkara? :)
  • Äldre 17 Sep 21:31
    #84

    Blivande Brud 2014 skrev 2013-09-17 19:05:53 följande: Lilo84 skrev 2013-08-10 19:23:42 följande: Här är en bild på vår bordsplaceringstavla och våra brudskålsglas, Mason jar-inspirerade glasburkar med papperssugrör... barnwedding.blogg.se fiiiinnntt!!! vart hittade du glasburkara? :)Tack! Burkarna hittade vi på DollarStore till vrakpris :)


  • Äldre 21 Sep 23:40
    #85

    Här är vår tavla som min bästa vän hjälpte mig med, eller ja, hon gjorde nästan allt! Tapet i botten, sen lila A4papper som vi klippt ut till borden. Skrev ut alla namnen på vanligt vitt papper och sen limmade vi fast på lila pappret så vi fick en ram runt. Blommorna köpte jag i en scrapbookingaffär.


  • Äldre 5 Nov 17:29
    #86

    Ritak skrev 2013-06-08 20:33:25 följande:Tavlan jag gjorde till vårt bröllop Var kan man hitta denna ram? Superfin!

  • Madame B2B
    Äldre 4 Dec 19:48
    #87


    Så här såg våra ut! Bra att grannen till mina föräldrar bytte fönster strax innan bröllopet. Mycket lägligt! Goda grannar är guld! 
  • PoS
    Äldre 30 Jan 21:12
    #88


    Ursäkta den något suddiga bilden. Denna spegel med silverram skrev vi på med en vit griffeltavla. Jag insåg i efterhand att jag borde ha skrivit allting lite större men men, blev ju hyfsat i alla fall
  • Äldre 3 Feb 11:39
    #89

    Många fina o häftiga bordsplaceringsskyltar!

Svar på tråden Vill ni snälla visa BILDER på er bordsplaceringstavla!