• madd4you

Tips på en grym PT-till alla er blivande brudar som vill gå ner i vikt!

Hej alla glada!!!

Har anlitat en PT-som jag blev tipsad om som jag tänkte dela med mig till alla er som funderar på att anlita en PT. Har kört i 2 veckor och ser redan resultat! Trodde aldrig jag skulle bli en sån som går till PT med det är det bästa jag någonsin har gjort! Hon heter Emma-Lee Molander (googla på hennes namn så kommer man till hennes blogg). Kostar inte lika mkt som alla andra och man får verkligen resultat!

Kram till alla ER!!!

• Svar på tråden Tips på en grym PT-till alla er blivande brudar som vill gå ner i vikt!
  • 2000

Ska kolla upp henne, bara hon inte är för hård. *finss*

• Tveket

Googlade upp hennes blogg och HERREGUD!! Är det samma människa på bilderna??? =O Vilket jobb hon gjort!!

• madd4you

Haha Hon är inte "hård". Skit gullig men hon kör tungt. Men det måste man för att se resultat. Fast man blir starkare för varje gång och den känslan är helt fantastisk! Har aldrig varit en "tränings" människa men nu undrar jag varför jag har väntat så länge??!!! Hur som helst, ville bara dela med mig. En stor kram på er och ha en riktigt skön midsommar!!!

Svar på tråden Tips på en grym PT-till alla er blivande brudar som vill gå ner i vikt!