• Svar på tråden Finaste inbjudan jag har sett!
  • jonnagoransson
    Jaget skrev 2012-08-15 19:37:34 följande:
    Kanske! Har du/ni erfarenhet av etsy? Är det bra?

Ja vi har handlat därifrån, men tyvärr så kunde det vi beställde inte skeppas till Sverige, så fick skicka det till en bekant i USA. Men en del grejer går att beställa hem. Men det vi beställde till USA kom när det skulle och man kunde följa sitt paket hela vägen, men jag skulle testa att göra dem själv, det är inte så svårt tror jag!

• jonnagoransson

Hej!

Jag har testa att göra dessa själv, om du vill kan jag maila dem till dig på måndag 

• Brudiframtiden
    jonnagoransson skrev 2012-08-17 17:41:36 följande:
    Hej!

Jag har testa att göra dessa själv, om du vill kan jag maila dem till dig på måndag
    Vilka har du testat att göra själv? Och är det mig du vill maila? tar tacksamt emot i såfall. Skicka mig ett pm här på BT så ska du fåmin mailadress...
  • sommarvinter
    jonnagoransson skrev 2012-08-17 17:41:36 följande:
    Hej!

Åh, jag skulle också vilja ha en kopia! Har letat som en galning och även försökt pyssla ihop själv men utan någon vidare framgång :)

Pm:a mig gärna så får du min mail. Skulle vara till stor hjälp :)
  • Jaget

Är det fler som har provat att göra själv? Någon som är sugen på att lägga upp en bild kanske? :)

• sommarvinter

vill jag också veta :)

• Theodora

Hej! Ny här :) Jag har också suttit o letat inbjudningkort. Hittade den här sidan i Australien. Om inte beställa så för inspiration. www.alannahrose.com.au/ Med vänlig hälsning, T

• Hoffsennanen Tottoplex
    Jaget skrev 2012-07-04 16:40:06 följande:
    www.stylemepretty.com/2012/07/03/boca-raton-w...

Om ni bläddrar lite längre ner på det här bröllopet ser man deras enkla men fina inbjudningar. De borde inte vara så svåra att göra själv väl? 
    Vilka fantastiska inspirations bilder!!
  • Jaget
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-10-13 18:40:32 följande:
    Vilka fantastiska inspirations bilder!!
    Ja, jag vet! Älskar den sidan!
  • Jaget
    Theodora skrev 2012-10-13 13:32:21 följande:
    Hej! Ny här :) Jag har också suttit o letat inbjudningkort. Hittade den här sidan i Australien. Om inte beställa så för inspiration. www.alannahrose.com.au/ Med vänlig hälsning, T
    Mycket fint att inspireras av, ja! Har du testat att beställa? 
  • KatarinaHej

Puffar i tråden! Någon som har någon fin inbjudan att lägga ut? Behöver inspiration!

Svar på tråden Finaste inbjudan jag har sett!