Åh tack för att du delar med dig!! Jag förstår att det inte var så du hade tänkt dig klänningen, kjolen ser inte ut att vara helt lyckad
Vilken tur du har som har en mamma som är sömmerska!! jag tror att det kommer bli kanonbra, kul att byta till en kort på kvällen. Jaa återkom gärna och visa hur den blev, jag är supernyfiken!
Ja jag hoppas att det kan vara så att de är bättre på "sina klänningar", om det nu blir så att jag vågar skicka iväg min beställning till Landy till slut
Problemet för mig när jag letar klänningar som exempelvis på Ramona är väl att jag har en så klar bild av hur jag vill ha min klänning, och hittar jag inte en sådan så blir jag inte nöjd, hehe.
Makeupmyday skrev 2012-12-05 18:58:02 följande:

Detta var klänningen jag fick. Klänningen jag sen köpte på Ramonas var en Sincerity 3666.
Kinaklänningen var väl egentligen välgjord på många sätt, men de hade ju misslyckats kapitalt med att få till kjolen, sen var den minst 10 cm för stor över höfterna.
Tyget var av jättebra kvalitet, men då betalade jag extra för att få den i silkessatin.
Jag tror att Landy kanske lyckas bättre med klänningar de har gjort förut, denna va det ju första gången de skulle göra.
Just nu är denna klänning sönderplockad i molekyler hemma hos min mamma (som är sömmerska) och vi håller på och gör om den till en kort modell som jag kan ha senare på kvällen när dansen drar igång. Får återkomma med bilder på hur den blev efter alla modifikationer :)