• Marylojs

    Hur sent ute man man vara för att få tag på bröllopstårta?

    Vi har tårtor beställda på ICA Maxi men jag börjar ångra mig (idiot, jag vet) och funderar på om det är helt omöjligt att beställa en "riktig" bröllopstårta någon annanstans till bröllopet nu på lördag?

    Tanken var att en tjej skulle dekorerat tårtorna från ICA men hon har hoppat av och jag är lite ångest nu.  

  • Svar på tråden Hur sent ute man man vara för att få tag på bröllopstårta?
  • Sarkastisk ljubicica

    Prata med olika kondotorier. Kanske har någon av dem inte alltför fullt upp. man det kanske kkostar mer då det är i sista minuten.

  • Chicita

    Frågan är fri och svaret blir därefter.
    Det beror nog på hur mycket ni kan "kompromissa". Vissa dekorationer tar väldigt lång tid och kanske inte hinns med. Dom kanske inte har saker hemma till någon viss typ av fyllning osv...
    Men fråga... det kostar inget i alla fall Glad 

  • Green

    Det beror väl också på vad du anser är "en riktig bröllopstårta"?!
    Har du stora krav på hur den ska se ut så kan det ju bli lite svårt men om konditorn kan anpassa sig efter vad som finns hemma så går det nog att ordna.
    En vanlig tårta kan man ju beställa dagen innan så helt tomt i hyllorna är där ju inte.

  • Cicci90

    Kolla upp så att det inte är försent att avbeställa tårtorna från Ica också. Så att det inte får betala för jättemånga tårtor. Fast det kanske inte spelar någon roll för er :)

  • sabz

    Leta efter ngn som gör tårtor privat. Leta efter "tårt"bloggar. Vart bor du? Bor du i sthlm har jag en jag kan rekommendera som gjorde vår tårta.

Svar på tråden Hur sent ute man man vara för att få tag på bröllopstårta?