Hur?
Hur går det egentligen till med de där bt-träffarna? Är det bara att dyka upp? Alla verkar ju känna varandra redan...? Hur ska man veta vem det är man ska träffa?
Hur går det egentligen till med de där bt-träffarna? Är det bara att dyka upp? Alla verkar ju känna varandra redan...? Hur ska man veta vem det är man ska träffa?
Alla är välkomna. Det brukar synas om man letar efter "brudar". På träffen igår såg jag att dom hade missat varandra. Jättetråkigt. Jag tror det är lättast att ses utanför t ex caféet, om man då kommer i tid naturligtvis.
Hej!
Det är bara att dyka upp. Jag har varit på en träff och kände ingen innan, tror inte nån hade träffats innan. 20 oktober ska vi ses igen, kolla tråden BT-träff Göteborg 031020. Vi väntar utanför Fröken Olsson. Kolla efter ett gäng lite nyfikna och förväntansfulla tjejer så ska det gå bra. Tänkte ta med mig mina tidinigar och hålla i handen som "lockbete". Hoppas vi ses!
Tänkte försöka dyka upp den 20e, har inte heller varit med förut.
Du är inte ensam
Hej! Även jag tänkte försöka ta mig till fröken olsson den 20:e, om jag kan komma loss. Har inte heller varit på nån träff förut, så vi är fler ;)