• ella

Tips på Trubadurer i Göteborgsområdet?

Hej!
    Vi gifter oss den 4 augusti och har precis fått reda på att vår trubadurduo fått förhinder.
    Någon som har tips på någn/några i Göteborg?

Supertacksam för svar!

• Svar på tråden Tips på Trubadurer i Göteborgsområdet?
  • Fenuril

Hej, 

Utan att veta vad du gillar för musik kan jag rekomendera Loke Nyberg.  http://www.lokeloke.se/
    Han är fantastisk live och vi funderar på att boka honom till vårat bröllop trots att vi bor långt från Göteborg. 

Men det beror ju såklart på vad du är ute efter för musik. Han finns att lyssna på både på hemsidan och på spotify. =)

• snuttitess

Gåke Gunnarsson är upptagen den 4/8  ser man på hans spelplan  :/.

Men titta på artistmarknaden om du kan hitta någon :).
    Letar själv efter en och vi gifter oss samma dag som du I Göteborg :).

• anniehelander

Hej,

Jag är en 19-årig tje från Göteborg som spelat och sjungt på en massa olika evenemang; som bröllop, fester, dop, begravningar m.m. Jag spelar fiol, sjunger och spelar gitarr, och spelar både som solist samt med andra. Jag är en erfaren musiker trots att jag är så ung, och om ni är intresserade så skickar jag gärna inspelningar och berättar mer.

Annie

• BodyMindSoul

Vi har också bokat Björn Nilsson, har hört honom flera gånger och tycker han är grym. Han brukar spela på Cheers på victoriagatan ibland om ni vill kolla in honom.

Lycka till!

• ella

Hur mycket betalar ni för Björn och hur många timmar handlar det om?

• BodyMindSoul

Vi betalar ca 10000 för björn, men då är han med på vigseln vid fyra tiden, spelar före under och Efter middagen till 02,00

Svar på tråden Tips på Trubadurer i Göteborgsområdet?