• Cosy

Avreageringstråd- tråd som tål att det skälls i

Skappar en tråd för att gnälla av sig p så våra stackars med människor inte behöver ta allt hela tiden, ibland kan det vara bra att ventilera lite. Så ut med allt som gör dig upprörd

Låt ragen börja  

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Svar på tråden Avreageringstråd- tråd som tål att det skälls i
  • 2 0 1 2

Du kan väl förfan inte flytta utan att säga något när du tagit på dej att vara både tärna och toastmaster, särskilt om du inte ens vet om du kan komma? En liten signal hade varit på sin plats, i god tid! Nej, världen står inte och faller med dej, men vår bröllopsfest kunde fallit om jag inte frågat när (och OM) du dyker upp eftersom du tydligen inte tänkt berätta något. Du är inte välkommen längre, men det hade du varit om du som normalt folk hade meddelat att du tyvärr måste backa på dina åtaganden och visat mig den respekten att jag hann fixa en plan B utan att riskera att stå utan toastmaster. Bli du i Holland!

• Cosy

Du sa att du ville hjälpa mig, nu får jag göra saker som du åtog dig att hjälpa mig med. Vet ej om  jag hinner. Varför lovade du så mycket saker? Du har inte tid eller minne för att hålla vad du lovar. Jag förstår att att det kan vara roligare att hjälpa någon annan eller att din nya kärlek är roligare men jagdå?

We did it on DreamHack. Geeky love
  • JuliBrud89

Tror ni klarar denna tråden på egen hand... Lycka till!

Svar på tråden Avreageringstråd- tråd som tål att det skälls i