• Anonym

Vill inte längre...

Vi ska gifta oss i Juli mån är meningen,men jag vet inte om jag vill längre,vet inte isf hur jag ska gå till väga.
    Finns det någon som har ångrat sig o ställt in ett bröllop som kan ge mig något råd i detta....

• Svar på tråden Vill inte längre...
  • mirre01

jag blåste av mitt sk bröllop för 3 år sedan, ångrar den inte en sekund separerade och hittade min nuvarande och vi gifter oss snart :D

• Cosy

låter som det är nerverna som spökar. Ta det lungt. 

Om du vill avboka bröllopet behöver du bara avboka det du beställt och säga till att det inte blir av. Men sm sagt jag tror det är dina nevrer som spökar det gör det poå det flesta 

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Linda L

svårt att ge råd eller stöd när man inte vet vad det handlar om. är det bara nerver eller har det hänt nåt som får dig att känna att du inte vill leva med honom?
    hoppas du har nån att prata med, låter tungt.
    {#emotions_dlg.flower} 

• niriel

Oavsett om det är nerver som spökar eller inte: hitta någon att prata om det med. Att sätta ord på vad man känner och varför brukar hjälpa när man ska fatta ett beslut. Om det är nerverna, oro över att det inte ska bli som du/ni har tänkt etc så går det säkert att lösa med hjälp av din blivande. Om det är din blivande som du är osäker på, tänk över varför och om du tror att det är något i er relation som har ändrats. Men försökt att hitta någon som du litar på som du kan prata om det med, det brukar som sagt bli enklare då.

Och om du skulle behöva ställa in av någon anledning: det är inte hela världen! Boka av det som är bokat, meddela inbjudna gäster (det kan man säkert be föräldrar eller marskalk/tärna om hjälpl med). Hellre det än att ge sig in i ett äktenskap som du kanske inte vill ha.

Svar på tråden Vill inte längre...