• Marylojs

    Noter till "För dig" Lars Winnerbäck, akut!

    Hej!

    Nu är det jag och min panik igen. Vi behöver noter till "För dig" med Lars Winnerbäck och jag mitt dumma spån trodde att det bara var att googla. Någon vänlig själ som vet var jag kan få tag på det? Det är brådis eftersom vi gifter oss nästa lördag (16 juni) och kantorn behöver dem i förväg. 

  • Svar på tråden Noter till "För dig" Lars Winnerbäck, akut!
  • arioso

    Hej!

    Roligt att ni ska ha den låten, den är ju sååå fin!

    text och ackord finns här:
    www.everhill.se/winnerback/text/for_dig.txt

    (hoppas länken funkar...)

    Om kantorn behöver noter, då är det ju lurigare. De kanske finns på fler ställen, men jag vet att de garanterat finns i Lasses egen sångbok "112 sånger" (Sitter med boken i knät)
    Däremot verkar den vara slutsåld när jag letar på nätet nu... Men den kanske finns på biblioteket? Eller har ni några Lasse-fans i vänskapskresten som kan ha den?

    Annars kan jag förstås kopiera och posta! Här töms postlådorna 18, om jag har adressen före dess kanske jag hinner... Gör som du vill

  • arioso

    (det är väl iofs olagligt att kopiera ur böcker, men i nödfall så...?)

  • Marylojs
    arioso skrev 2012-06-07 16:13:59 följande:
    Hej!

    Roligt att ni ska ha den låten, den är ju sååå fin!

    text och ackord finns här:
    www.everhill.se/winnerback/text/for_dig.txt

    (hoppas länken funkar...)

    Om kantorn behöver noter, då är det ju lurigare. De kanske finns på fler ställen, men jag vet att de garanterat finns i Lasses egen sångbok "112 sånger" (Sitter med boken i knät)
    Däremot verkar den vara slutsåld när jag letar på nätet nu... Men den kanske finns på biblioteket? Eller har ni några Lasse-fans i vänskapskresten som kan ha den?

    Annars kan jag förstås kopiera och posta! Här töms postlådorna 18, om jag har adressen före dess kanske jag hinner... Gör som du vill
    Åh, kan du tänka dig att göra det? Gulliga snälla rara du! 

    Jag skickar pm med adressen på en gång!
  • Mariaerika
    arioso skrev 2012-06-07 16:13:59 följande:

    Hej!

    Roligt att ni ska ha den låten, den är ju sååå fin!

    text och ackord finns här:
    www.everhill.se/winnerback/text/for_dig.txt

    (hoppas länken funkar...)

    Om kantorn behöver noter, då är det ju lurigare. De kanske finns på fler ställen, men jag vet att de garanterat finns i Lasses egen sångbok "112 sånger" (Sitter med boken i knät)
    Däremot verkar den vara slutsåld när jag letar på nätet nu... Men den kanske finns på biblioteket? Eller har ni några Lasse-fans i vänskapskresten som kan ha den?

    Annars kan jag förstås kopiera och posta! Här töms postlådorna 18, om jag har adressen före dess kanske jag hinner... Gör som du vill


    Åh jag skulle väldigt gärna också vilja ha dessa noter till ett bröllop nu i juli. Finns det någon chans för dig att ta kort på dom och skicka över på mail?
Svar på tråden Noter till "För dig" Lars Winnerbäck, akut!