• milla1

Bilder på utsläppt hår med blommor?

Inser nu att det verkligen börjar närma sig...!!Gifter mig den 30 juni! Undrar, har någon lite insperation att ge mig: Har långt ljust och rakt hår och vill locka det och sätta i blommor (kommer få hjälp..). Ev. slöja men undrar om det skymmer håret....?Min älskade önskar sig mig med slöja...(och utsläppt hår!!) Jag vill ha rosa blommor, i brudbuketten blir det nog mörkt rosa rosor men inte det heller är bestämt än...Har någon ängel lite bilder eller tips till mig??Jättetacksam för alla råd!!Gillar romantisk stil......

• Svar på tråden Bilder på utsläppt hår med blommor?
  • hjgs

nu så båda bildern hittade jag på google tror jag sökte på utsläppt med slöja
  • Anneli256

Såg här såg mitt hår ut, väldigt enkelt med brudslöja.
  • Beccastina

Jagt kommer ha "halv" utsläppt, elelr rättare sagt håret precis ovanför öronen ska bak och fästas rätt högt upp på bakhuvudet så ska jag ha min slöja från ovansidan av knuten, så det blir ju nästan utsläppt hår, men med en liten hårknut som kan hålla fast slöjan :)

• milla1

Beccastina: vore kul att se bild om du har?Anneli256: Fina blommor!! Satte du slöjan högt upp då?Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska köpa slöjan eller inte, måste betala imorgon...!!!den var väldigt vacker men vill ju att håret ska synas...!!!!Kanske bara får ta och köpa den så får jag se. Den var inte så dyr. Hjgs: Vad kul att du oxå gifter dig den 30 juni!!Hur går planeringen för dej....?

Är det föresten nån som har tips på BUTIK i Stockholm som kan ha en fin sjal..? eller bolero i Ivery. Hinner ej beställa via nätet...Åker om en vecka!!

Kram till er!

• 8september2012
    KarinL skrev 2012-06-10 18:52:37 följande:
    Hej 8september2012, Vore tacksam om du kan mejla mig dina bilder också. Tack på förhand ; ) karin_levander@hotmail.com
    Hej! Har mailat dig nu
  • 8september2012
    lasmulan skrev 2012-06-10 22:30:17 följande:
    Hej 8september2012. Jag tar gärna emot lite bilder med :)
    la_smulan@hotmail.com
    Såå,mailat dig
  • 8september2012

Mailat er också nu

• MalinLarsson
    8september2012 skrev 2012-06-11 13:01:54 följande:
    Mailat er också nu
    TACK! :)
Svar på tråden Bilder på utsläppt hår med blommor?