• Redaktör Åsa

Tyck till om bröllopsfrisyr

Funkar det här som bröllopsfrisyr eller är den för märklig?
    Sätt betyg, från 1 till 5 där 1 är sämst och 5 bäst. Motivera gärna ditt betyg.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tyck till om bröllopsfrisyr
  • Tin

Coolt. Har man den frisyren på rätt person på rätt typ av bröllop med en riktigt snygg tight bröllopsklänning kan den bli hur rätt som helst.

• pulmonate

Det påminner mig om frisyren jag fick när jag var bröllops-modell. En jätte känd Lorèal frisör gjorde den på mig. En stor spretig mohawk.  Dock inget jag själv hade haft på min bröllopsdag.

Jag tycker att frisyren är kool, men något man lätt kan ångra. 

• Syllis 2012

Frisyren är så fruktansvärd!!!!

• niriel

Jag gillade den! Inget för mig, men som sagt, rätt brud med rätt klänning och rätt accesoarer hade den varit hur cool som helst! Tänk den frissan med en lite rockigare klänning och kanske en liten mimi-hatt med flor lite på sned istället för den "vanliga" hårblomman? Hur snyggt som helst!

• Sörön10

Det ser ut som en sån där lampa man kan göra med pappersband.. Tyckte inte tjejen på bilden klädde i den men nån som passar i den tillsammans med rätt kläder och prylar till så kan det nog bli jättebra!

Vill dock inte fundera över hur den ser ut dagen efter och vilket jobb som kan ligga bakom att få bort den!  

• knyttan

Jag gillade den! Hellre den än stela lockar-pärlclips-snelugg-tiara rutinen....
    Till rätt brud skulle det vara en fullträff, helt klart.

• Green

Sådär ser mitt hår ut om jag går ut en blåsig dag utan fläta eller knut Flört 

Jag gillar udda frisyrer men det beror ju som sagt helt på personen som ska bära den och stylingen i övrigt om det blir bra eller anus!

• Denise0007

Man måste ha exakt rätt klänning... och rätt personlighet för att kunna bära upp en sån frisyr!

• RedBride

Jag tror att den här frisyren kan funka på en person med rätt attityd, matchat med en passande klänning.

Men, jag är rätt emot "extrema" frisyrer, klänningar osv vid bröllop för min egen del. Jag vill kunna kolla på bröllopsfotona om 20 år och inte bara tänka "Shit, vad sjutton hade jag gjort med håret?!". Men å andra sidan kanske man fortfarande tycker det är jättecoolt.

Är du edgy och extrem i din stil även till vardags? - Go for it!

Är du en grå mus men känner för att göra något roligt och oväntat på bröllopsdagen? - Låt bli!

Svar på tråden Tyck till om bröllopsfrisyr