• mirre01

vad glömmer jag

min cheklista

klänning

slöja

underkjol

skor

unbderkläder

väska

kostym

väst

skor

frisör + makeup

.mat bestämt ej bokad

alkohol

porslin

tärnor + näbb kläder

tårta

dekoration till bord

hinderprövning

musik

transport

vad är det jag glömmer ?

• Svar på tråden vad glömmer jag
  • MalinLarsson

Ring/ar? Gravering av ring/ar? Präst? Kyrka? Lokal? (Antar att du redan har de tre sistnämda :)

Annars så kanske du vill ha en gästbok till gästerna att skriva en hälsning i? Någon liten gåva till gästerna? Rispåsar till kyrkan? Festhäfte? Kyrkhäfte? Morgongåva till din blivande man?

• mirre01

kyrka & lokal bokade jag idag dock får vi ej reda på präst förrän feb mars nästa år :(

Chicita skrev 2012-06-04 14:46:22 följande:
    Lokal?
    Vigselplats / förrättare?
  • mirre01

ja rispåsar vill ja gärna ha men vet inte om vår kyrka tillåter detta :(

MalinLarsson skrev 2012-06-04 14:50:53 följande:

Ring/ar? Gravering av ring/ar? Präst? Kyrka? Lokal? (Antar att du redan har de tre sistnämda :)

Annars så kanske du vill ha en gästbok till gästerna att skriva en hälsning i? Någon liten gåva till gästerna? Rispåsar till kyrkan? Festhäfte? Kyrkhäfte? Morgongåva till din blivande man?

• 2 0 1 2
    mirre01 skrev 2012-06-04 16:46:17 följande:
    Finns billiga såpbubblor att köpa från Ebay, jag tror jag betalade cirka 200 kronor för 60 rör med bubblor.
  • Chicita
    mirre01 skrev 2012-06-04 16:45:39 följande:
    kyrka & lokal bokade jag idag dock får vi ej reda på präst förrän feb mars nästa år :(
    Nej dom sätter ju inte schemat så här tidigt.
    Jag satte med förrättare mer ifall ni skulle ha borgerligt, för då kan man ju få lov att boka lokal och förrättare separat Glad 
  • Anneli256

Smycken till dig själv. Kläder till marskalk om ni nu ordnar tärnkläder. Inbjudningskort. Toastmaster /madame. Hotell till natten? bröllopsresa. Musik kan innefatta mycket..psalmer i kyrkan, ut och ingångsmusik, ev solist och musik till festen?

• moonlightgirl
    mirre01 skrev 2012-06-04 16:46:17 följande:
    Fråga kyrkvaktmästaren så slipper du fundera på det mer.
Svar på tråden vad glömmer jag