• syringa

Ni som köpt skor/beställt flera skor på nätet, hur gör ni?

Ni som beställt era brudskor på nätet, hur gör ni? Jag ser flera modeller jag gillar på brandos.se men för att veta vilken som är bäst måste man ju prova. Köper ni flera skor/storlekar, tar det på faktura och returnerar innan ni betalt? Eller köper ni alla och betalar för dem direkt och sedan returnerar?

• Svar på tråden Ni som köpt skor/beställt flera skor på nätet, hur gör ni?
  • FelizLane

Vill jag testa osv. Då köper jag på faktura och retunerar de skor eller så jag inte ska ha :) På faktura ska man ju bara betala det man behåller samt returfrakten.. Annars tycker jag det funkar bra att betala på engång för de reglerar allt i efterhand. Smidigt :)

• 2 0 1 2

shotestyle.se har fri frakt och även fri retur har jag för mig. De har dessutom rea! Jag väntar på mina skor därifrån!

• syringa

Köpte mina från brandos, de var perfekta, så jag behöver inte skicka tillbaka.

• 2 0 1 2

Men blä! Mina skor var för stora, de kom hem igår. Jag sitter med feber och förkylning och orkar inte ringa runt för att fråga hur jag bär mig åt. Jag ringde ändå dit och frågade om jag skulle beställa en storlek mindre eftersom det stod "Obs! Breda i lästen!" men fick då veta att jag ska beställa min egen storlek. I övrigt verkar de mjuka och sköna och jag tror jag kan klara mig från skoskav! (Park west, vita med en blomma på sidan från shoestyle.se).

• TheD

Jag beställde mina från England. Kollade stl-guiden, mailade med någon fråga och sen beställde jag.

Svar på tråden Ni som köpt skor/beställt flera skor på nätet, hur gör ni?