• nilssonns

    bildspel

    Hej på er! Snart ett år sedan jag gifte mig och mina datakunskaper är bättre Har precis gjort ett bildspel med alla våra bilder.

    Någon mer som har gjort det som man får kika på? Ha det bra!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-03 18:33
    Någon sa att youtu.be länkar är virus så klicka inte på länken då.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-03 19:47
    HAr nu forskat i det hela och fick svaret

    Nej, det stämmer inte. youtu.be är ägt av YouTube som använder dömänen till att skapa kortare länkar till dom videos som läggs upp.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-04 13:00
    Jag kollade med bröllopstorget o9m filen jag la in och den var helt grön :)
    NU vill jag se era bildspel och hemsidor! :)

  • Svar på tråden bildspel
  • nilssonns

    Hanna05: finns olika program att göra dom i, tex Windows Movie maker. Hade ju varit kul absolut MissL: tack snälla!!! Jag sjöng den låten i kyrkan med. Vad roligt med ett bildspel på er att visa på festen hade jag med velat ha!!!

  • 2 0 1 2
    nilssonns skrev 2012-06-03 17:49:15 följande:
    Alla Youtube klipp jag någonsin gjort har blivit så
    Gudars vad märkligt.
  • nilssonns

    Jag har lagt upp dem som vanligt på Youtube men valt att göra dem olistade

  • nilssonns

    Så här ligger det till med länken:


    youtu.be är ägt av YouTube som använder dömänen till att skapa kortare länkar till dom videos som läggs upp.


  • 2 0 1 2
    nilssonns skrev 2012-06-03 19:47:59 följande:

    Så här ligger det till med länken:


    youtu.be är ägt av YouTube som använder dömänen till att skapa kortare länkar till dom videos som läggs upp.


     


    Ok vad bra! Sedan, för att vara petig, sa jag inte att det VAR virus, jag sa att det cirkulerar mycket varningar kring detta.
  • nilssonns
    2 0 1 2 skrev 2012-06-03 19:49:08 följande:
    Ok vad bra! Sedan, för att vara petig, sa jag inte att det VAR virus, jag sa att det cirkulerar mycket varningar kring detta.
    okej men kommer ju vara ganska många som inte våga gå in på den men det är ju struntsamma. Meningen var ju att andra skulle länka sina :)
  • 2 0 1 2
    nilssonns skrev 2012-06-03 19:50:03 följande:
    okej men kommer ju vara ganska många som inte våga gå in på den men det är ju struntsamma. Meningen var ju att andra skulle länka sina :)
    OK.
  • nilssonns

    Jag kollade med bröllopstorget o9m filen jag la in och den var helt grön :)
    NU vill jag se era bildspel och hemsidor! :)

  • ferrarigirl

    Hej har inga bilder än då det är 2 månader kvar tills jag gifter mig.
    Jag var in och tittade på ditt bildspel. jätte fina bilder. och inger firus fick jag heller  Flört

  • nilssonns
    ferrarigirl skrev 2012-06-04 13:22:12 följande:
    Hej har inga bilder än då det är 2 månader kvar tills jag gifter mig.
    Jag var in och tittade på ditt bildspel. jätte fina bilder. och inger firus fick jag heller Flört

    Då vill jag se om 2 månader :)


    Tack snälla!!! Nej blev nervös men allt är i sin ordning :)

  • 2 0 1 2

    Nu har jag också vågat titta på länken! Ber om ursäkt om jag agerade grinigt igår, blev oprovocerat påhoppad i en annan tråd och var nog rätt grinig men inte meningen att ta ut det här. Jag har tidigare blivit starkt varnad för brutna youtube-länkar och menade inte att förstöra din tråd.


     


    Underbara bilder! Man ser verkligen hur kära ni är och jag måste säga att du är fantastiskt vacker. Härligt! Hoppas på fler bildspel - mitt kanske kommer efter sommaren!

  • nilssonns
    2 0 1 2 skrev 2012-06-04 13:24:22 följande:

    Nu har jag också vågat titta på länken! Ber om ursäkt om jag agerade grinigt igår, blev oprovocerat påhoppad i en annan tråd och var nog rätt grinig men inte meningen att ta ut det här. Jag har tidigare blivit starkt varnad för brutna youtube-länkar och menade inte att förstöra din tråd.


     


    Underbara bilder! Man ser verkligen hur kära ni är och jag måste säga att du är fantastiskt vacker. Härligt! Hoppas på fler bildspel - mitt kanske kommer efter sommaren!


    Det är ingen fara :) Jaaaa vill se bildspel från er sedan. Tack snälla vad go du är!! Vi är mycket kära ;)


    Nej man ska vara vaksam på länkar men hade tyckt det var konstigt om youtube själva gav ut virus. Är så dålig på datorer så blev hypernervös :)

  • 2 0 1 2
    nilssonns skrev 2012-06-04 13:28:26 följande:

    Det är ingen fara :) Jaaaa vill se bildspel från er sedan. Tack snälla vad go du är!! Vi är mycket kära ;)


    Nej man ska vara vaksam på länkar men hade tyckt det var konstigt om youtube själva gav ut virus. Är så dålig på datorer så blev hypernervös :)


    Så som jag fått förklarat för mig var det inte youtubes egen länk, utan en ond tvilling så att säga. Som ska se så lik ut som möjligt för att förvilla. Men så var det ju inte trots allt, bra att du tog reda på det!


     


    Fantastiskt söt liten son ni har (jag gissar att det är eran?)!

  • nilssonns
    2 0 1 2 skrev 2012-06-04 13:38:58 följande:

    Så som jag fått förklarat för mig var det inte youtubes egen länk, utan en ond tvilling så att säga. Som ska se så lik ut som möjligt för att förvilla. Men så var det ju inte trots allt, bra att du tog reda på det!


     


    Fantastiskt söt liten son ni har (jag gissar att det är eran?)!


    Läskigt att det finns såna! Denna fick jag av youtube så den är helt lugn att klicka på :) Tur!


    Japp det är vå son, ja han är go :)

  • ferrarigirl
    nilssonns skrev 2012-06-04 13:23:15 följande:

    Då vill jag se om 2 månader :)


    Tack snälla!!! Nej blev nervös men allt är i sin ordning :)


    ska försöka pussla ihopp ett bildspel sen :) får fösröka lära mig hur man gör  :)
  • nilssonns
    ferrarigirl skrev 2012-06-04 14:03:08 följande:
    ska försöka pussla ihopp ett bildspel sen :) får fösröka lära mig hur man gör :)
    Gör det!!! :)
Svar på tråden bildspel