• Äldre 31 May 07:25
    2557 visningar
    8 svar
    8
    2557

    9 Augusti 2013

    Är vårat datum. Någon mer som ska gifta sig då?

  • Svar på tråden 9 Augusti 2013
  • Grodpr­insens brud
    Äldre 15 Jun 17:34
    #1

    en fredag? är inte det ganska ovanligt? Vi gifter oss den 10:e =) 


  • funnyb­unny84
    Äldre 18 Jun 12:36
    #2

    vi gifter oss också den 10 augustiGlad

  • johann­agbg
    Äldre 22 Jun 08:51
    #3

    Å va roligt =) Ännu fler som gifter sig i augusti 2013. Jag gifter mig dock den 24, men ändå roligt att kunna följas åt. Har ni börjat planera än eller?

  • funnyb­unny84
    Äldre 22 Jun 23:43
    #4

    Just nu står planeringen stilla, har bara bestämt färgtemat (lila, svart och silver), datumet och vilken kyrka vi vill vigas i...just nu håller vi på att planera våran dotters dop som sker i augusti men efter det så sätts planeringen igång på allvar

  • johann­agbg
    Äldre 24 Jun 09:59
    #5

    Okey, ja jisses jag är i fulla tag =) Håller på med save the date kort, festprogram och inbjudningskort redan..Är sån som person som gärna vill börja när jag vet att jag har nåt att se fram emot...Vårt färgtema är grönt, silver och vitt..klänning har jag redan, men får se om den passar..:Shit va jag längtar...

  • Äldre 25 Jun 19:01
    #6
    Grodprinsens brud skrev 2012-06-15 17:34:09 följande:
    en fredag? är inte det ganska ovanligt? Vi gifter oss den 10:e =)
    Vi blev tillsammans den 9/8 -09 så vill ha den 9/8
  • Äldre 1 Jul 15:41
    #7

    vi gifter oss den 10 augsti 2013.
    idag bestämde vi datum helt och fullt.

    ska ta kort till save the dates på vår kreta resa i augusti och sen kör vi nog på för fullt.

    känner dock att jag har läget under kontroll o vill få det mesta klart så fort som möjligt!

    vi diskuterar färgtema och hoppas kunna få klart med brudföljet snart. 
    bestman och"chef" tärna är klara.. hihi

    längtar!!
     

  • Maiia8­1
    Äldre 2 Jul 10:22
    #8

    Vi ska också gifta oss 10:e augusti.

    Vi vet var vi vill vara och vilket färgtema det blir, men väntr på offerten från festlokalen. Den skulle kommit innan midsommar men jag väntar fortfarande. Sååå jobbigt.

    När den kommit får jag sätta igång på allvar, även om sambon tycker jag är tokig som redan planarar :)

Svar på tråden 9 Augusti 2013