• lisskulla

    Möhipperapport

     


     


     


    Blev totalt överraskad i lördags morse då min svägerska och mina syrror kommer inspringande i huset och skriiiker att jag skall packa en väska med
    Sexiga underkläder
    Solkräm
    Party-outfit
    Min fiol
    träningskläder

    Och min svägerska som jobbar på tv4 berättar att vi ska jogga runt kvarteret för att värma upp, eftersom jag skall gå en rond mot Gladiatorn Hero. Skräcken. (Hon jobbar med det programmet och är PT, så det var inte helt otroligt)
    Jag är i total chock och lyckas packa en väska till slut, och så åker vi iväg mot stan. Jag nästan grinar i bilen av nervositet. Mina syrror viskar om sjukvårdspersonal och uttorkning och blåmärken osv och jag har mest ångest.
    Sedan släpper de av mig vid Nordiska museet på djurgården och där väntar det stora gänget med 20 tjejer från olika delar av mitt liv. Underbart.
    Vi går ner mot vattnet, och där väntar en båt som alla hoppar på med en supersöt kapten som styrde. Jag bara njuter av solen och vi åker ett varv runt djurgården.


    Jag får ta på mig en jävligt kort rosa kjol och en kort städrock och tiara. Vi fikar och myser. Sedan blir jag avsläppt vid Vasamuseet där de tvingar mig att spela fiol för turisterna, jag får inte lämna platsen innan jag dragit ihop 500 spänn. Ångest och förnedring

    Efter att jag gjort detta sätter vi oss på en fin plats på djurgården och äter lunch som min svägerska tagit med. Sedan åker vi vidare in till gamla stan med båten och jag och min syster skall göra nåt själva. Det visar sig vara takvandring på Riddarholmen. Underbart! Skönt att vi bara var vi 2 ett tag också. 

    Efter den upplevelsen åkter vi till Söder, där min kompis har en reklambyrå. Där hade alla dukat upp en helt underbar buffé med 3-rätterns hemlagad mat, drinkar och blommor. Som en dröm! Vi sjöng, åt och drack. 

    Ser ni ölflaskan?
    Vid 8 plingade på dörren, då kom en söt tjej in, som visade sej vara skådespelare i improvisationsteater. Vi hade en hel timme med henne, det var sjuuukt roligt. Vi spelade upp olika sketcher och gjorde övningar. Bland det roligaste jag varit med om! 
    Sen festade vi och dansade vi och så kollade vi då Loreen vann ESC!
    En underbar underbar möhippa! Så glad och lycklig!
     
  • Svar på tråden Möhipperapport
  • Brud  vår 2012

    Låter super!!

    Det var min med =)
    hotellfrukost
    badtunna
    lunch
    vinprovning
    spela in en låt i studio
    äta på rseturang
    o sedan party party
    = 18 h av rent nöje!!!

Svar på tråden Möhipperapport