• Tokig

    Någonting till brudgummen på morgonen/dagen

    Jag skulle så gärna vilja ge något till min blivande på morgonen eller under dagen/timmarna innan vi gifter oss.

    Jag kommer ju vara iväg och frissan och sådär och jag känner att det skulle vara roligt/mysigt att ge han någonting.

    Såg någon annan som hade gett sin blivande ett paket med typ en öl och ett handskrivet brev som han fick en stund innan kyrkan. Jättemysig idé.

    Men vi kommer ses innan för att fotograferas och vi ska gifta oss borgligt. Men är det någon som har några förslag?

  • Svar på tråden Någonting till brudgummen på morgonen/dagen
  • Brud  vår 2012

    kul ide'!!


    vi kommer också ses innan o fota oss + att m2b kommer köra lite bil under dagen (medan jag är o fixar mig), så alkoholen går ju bort - men som sagt, måste ju finnas mer allternativ!!


     


    puffar lite för detta!

  • Tokig

    Jag funderar ändå på om man ska skriva ett brev eller så till honom som kan får medan jag är och fixar mig...

  • Chicita

    En lite rolig variant kan kanske vara att du någon dag innan tar en bild på dig själv så du har den i mobilen.
    Sminka dig helt tokigt, med ett fult läppstift, kraftiga rosor på kinderna och på tok för stark färg på ögonen.
    Sätt upp en ful håruppsättning och ställ dig mot en neutral bakgrund (häng upp ett lakan i sovrummet kanske).
    Le lite sådär förälskat på bilden...
    Skicka sen ett mms på bröllopsdagen när du är hos fotografen och tala om hur mycket du älskar honom och att du är så nöjd med hur du har blivit fixad och att du längtar efter att få se honom om några timmar...

    Men det beror ju på hur dan humor han har och hur nervös han är inför bröllopet...
    Det ska vara roligt i så fall, inte göra honom ledsen och upprörd Flört 

  • Tokig
    Chicita skrev 2012-05-28 15:43:07 följande:
    En lite rolig variant kan kanske vara att du någon dag innan tar en bild på dig själv så du har den i mobilen.
    Sminka dig helt tokigt, med ett fult läppstift, kraftiga rosor på kinderna och på tok för stark färg på ögonen.
    Sätt upp en ful håruppsättning och ställ dig mot en neutral bakgrund (häng upp ett lakan i sovrummet kanske).
    Le lite sådär förälskat på bilden...
    Skicka sen ett mms på bröllopsdagen när du är hos fotografen och tala om hur mycket du älskar honom och att du är så nöjd med hur du har blivit fixad och att du längtar efter att få se honom om några timmar...

    Men det beror ju på hur dan humor han har och hur nervös han är inför bröllopet...
    Det ska vara roligt i så fall, inte göra honom ledsen och upprörd Flört 
    Hahahaha... jätteroligt! Det ska jag absolut göra :)
  • Chicita
    Tokig skrev 2012-05-28 16:12:23 följande:
    Hahahaha... jätteroligt! Det ska jag absolut göra :)
    Du får berätta hur han tog det sen Flört
Svar på tråden Någonting till brudgummen på morgonen/dagen