• Anonym (arg)

    Blir bara så arg och besviken!!

    Blir bara så är arg och besviken på 2 av våra "kompisar" som var bjudna på vårt bröllop nu i juli.
    Vet att en av dom hade fest under helgen och att den andra va oxå där med sin sambo. Den ena av dom var den första som fick reda på att vi skulle gifta oss och när, för 1 år sedan. Och hon har frågat och prata med mig en hel del om bröllopet. Men nu under helgen så får jag ett sms av henne: Kan inte komma på ert bröllop har semester och är bortrest" 10 minuter senare så får jag ett sms av den andra: kan tyvärr inte komma på ert bröllop, är bortresta.
    De är inte det att de ska vara bortresta direkt (vilket jag tror de kom på att de skulle åka någonstans just de datumet på festen för att ev. en annan kompis till dom har säker bjudit dom på resa eller något sådant. Och de hellre åker på resa med en som har mycket pengar och blir bjuden än att gå på vårt bröllop) som gör att jag blir förbannad, utan det är sättet de sa de på. För det första att de smsad istället för att ringa, för det andra så var det sättet de skrev de på, att de bla gick 10 minuter mellan smsen, tredje att jag såg på fb att de skulle grilla och att de va på samma fest. Så jag är ju inte dummare att jag fattar att de satt och pratade om oss där på festen och att de igentligen k.anske inte hade så stor lust att komma och att detta var det bästa sättet de kunnde komma med för bortförklaring. Bullshit säger jag!
    Men nu vet vi vart vi har dom i vårt kompiskrets.....längts ner i botten!!
    Kännde bara för att skriva av mig lite agg.

  • Svar på tråden Blir bara så arg och besviken!!
  • jimmyojennifer

    Fult gjort och förstår att du blir arg. Men jag tycker att deras beteende är så mycket tonårsfasoner över att de inte ens är värt att lägga energi på. Eftersom dom ändå har avbokat så tycker jag att du tar pengarna dom hade kostat på bröllopet och går och unnar dig en massage! Låt de inte förstöra och lägga ett "moln" runt saker, de är ert bröllop då ska du vara glad. Ge dom inte tillfredställelsen att bli arg. Lycka till!

  • Anneli256
    jimmyojennifer skrev 2012-05-22 06:59:56 följande:
    Fult gjort och förstår att du blir arg. Men jag tycker att deras beteende är så mycket tonårsfasoner över att de inte ens är värt att lägga energi på. Eftersom dom ändå har avbokat så tycker jag att du tar pengarna dom hade kostat på bröllopet och går och unnar dig en massage! Låt de inte förstöra och lägga ett "moln" runt saker, de är ert bröllop då ska du vara glad. Ge dom inte tillfredställelsen att bli arg. Lycka till!
    kunde inte sagt det bättre själv :)
Svar på tråden Blir bara så arg och besviken!!