• sirifredde

    1 år sen frieriet

    Minns med glädje då min älskade sambo friade till mig ... Det var 30/4-2011 ... Vi skulle på spökvandring på kvällen... Vi åkte till slotts skogen där sambon öppnade en flaska rosé ... Sen helt plötsligt bara går han ned på knä och frågar "vill du gifta dig med mig" .. jag satte nästan vinet i halsen ....


    Förlovningsringarna som blev stulna:


    Ett par månader senare så hade vi bestämt ringar (hade 9000 kr rent i börsen) då ja o svärmor kom dit så hade värdetransporten blivit bestulen ....=( Dem som jobbade där var chockade (förstår dem) men som tur va så fixade dem nya ringar jag fick hämta dagen efter ... Dem bjöd på dkriften i ringarna:)

  • Svar på tråden 1 år sen frieriet
  • sirifredde

    Nu blir det bröllop nästa år =) 2013=) sluuuutet gott allt gott

  • sirifredde

    Vi planerar bröllop. Tveksam om ja ska beställa alliansríngen av samma leverantör då dem blir rpnade gång på gång :/


    Cantaton skrev 2012-05-18 17:18:23 följande:
    ...och vad händer nu?
  • Fannyterez
    sirifredde skrev 2012-05-21 09:39:38 följande:
    Vi planerar bröllop. Tveksam om ja ska beställa alliansríngen av samma leverantör då dem blir rpnade gång på gång :/
    Oj vilken butik är detta? Bor du i Göteborg (tänkte eftersom du skrev slottsskogen)
  • sirifredde

    Japp jag bor i Gg. Det var en butik i Nordstan. Värdetransporten blev rånad


    Fannyterez skrev 2012-05-21 14:02:12 följande:
    Oj vilken butik är detta? Bor du i Göteborg (tänkte eftersom du skrev slottsskogen)
Svar på tråden 1 år sen frieriet