• PiaB

Datorhaveri, allt försvann!

Hej på er!

Jag har varit med här ett tag, kallades Pia01 förut. Min dator kraschade och allt försvann då den försattes i ursprungsläge. Jag är lat/klantig, och har allt på automatisk inloggning vilket gör att jag inte kommer ihåg några inloggningsuppgifter. Nåja, på banken och sådana ställen kommer jag ihåg dem... Som tur är sparar jag allt som jag tycker är viktigt på stickor så alla bilder och andra viktiga saker finns kvar :-O

Det kanske bara är jag som är klantig och tänker att sådant inte händer mig. Men jag vill iallafall tipsa om att spara det ni vill ha kvar någonstans. Jag hade säkert kunnat få mina uppgifter från kontakten här men det var lika lätt att börja om.

• Svar på tråden Datorhaveri, allt försvann!
  • Monica89

Har du tagit kontakt med någon som är bra på data? Ett virus tog bort allt på datorn men en kille kunde efter många om och men få fram allt igen

• PiaB

Ja jag känner några som är duktiga men har inte hunnit träffa dem än. Jag kom på att mitt virusskydd i telefonen har en backup där allt borde finnas. Använder ju den lika mycket som datorn att surfa på Eller ja, det borde ju finnas kvar i telefonen såklart, den har ju inte kraschat. Ibland vet jag inte hur jag tänker :-P

Svar på tråden Datorhaveri, allt försvann!