• Anonym (undrande)

    egen secret box

    Har en udda fundering, har nu tagit egna secret box bilder, självklart är man oerhört rädd om de så de inte hamnar i fel händer!
    Ska nu skicka in det till fujidirekt för att göra en fotobok, är det säkert?
    Det är väl en dator som gör fotoböckerna? eller är det någon som ser de?

  • Svar på tråden egen secret box
  • Anneli256

    kan faktiskt inte svara på din fråga.. Tror förvisso inte att dom tar fotona o lägger ut på nätet eller liknande. Se fotona kommer dom att göra ju. Man vill ju gärna tro att dom som jobbar på såna ställen är seriösa..o dessutom så tror jag dom är ganska vana vid att se både det ena och det andra.


    Om du känner dig osäker så varför inte själv göra ett album. Jag köpte ett svart album med svarta sidor i. I detta album har jag skrivit ner viktiga datum, och budskap till min m2b. Framkallade bilderna.Jag använde silverpenna.. det blev oerhört snyggt. Han uppskattar verkligen den.Visserligen kändes det bra att få bilderna nästan på direkten, tror det tog en timme.


    Lycka till.

  • Anonym (Fotointresserad)

    För att garantera kvalitén på bilderna så kommer de sanolikt att gås igenom.
    De är ju rädda om sitt rykte och vill inte skicka ut en fotobok som är dåligt tryckt, färgerna är fel osv.
    Fotolabben är även skyldiga att anmäla om det förekommer barnporr, så de flesta håller utkik efter sånt också.

    Min kompis jobbade i fotobutik innan och han fick gå igenom en hel del naket/porr från folks semesterfirande och annat, så de blir snabbt luttrade. De kollar så att maskinen skrivit ut rätt och att det inte är något olagligt på bilden.

  • Anonym (undrande)

    Mailade fotobolaget, de går inte igenom några kort manuellt.

Svar på tråden egen secret box