• Floraalma

VinRöd bröllopsklänning???

Hej alla, ny här och är tidigt ute. Funderar på ett VinRött och vitt bröllop.. Är jag helt ute och cyklar med tanken att ha en vinröd brudklänning tycker ni??

• Svar på tråden VinRöd bröllopsklänning???
  • missfroggy

Hej

Jag har vinrøtt och silver som färger i brøllopet. Jag har valt en ivory vit klänning med vinrøda broderier så jag tycker inte att du är ute och cyklar. :)

• Anna197401

Jag ska ha en vinröd =) Köpte först en ivory men det var inte "jag" alls =) Älskar min vinröda =)

• Chicita

Man ska ha det man känner sig bekväm i.
    Om jag var som du så skulle jag prova vita klänningar med vinröda detaljer och helt vinröda klänningar också bara för att se vad som du fastnar för.
    Ibland är en idé bara bra på pappret och det man trodde att man ville ha var inte alls det man köpte i slutänden Glad 

• Juli

Jag tycker du ska köra på vinrött, om det är vad du vill ha! Har du någon bild på klänningen?

Jag har en vinröd klänning, två delad hemma, som jag hade på ett bröllop förut, man ska ha underkjol till ,den är riktig maffig :) den är i siden eller oganza och har strass på överdelen. Hör av dig om du är intresserad

MVH Elli

elliwoww.blogg.se

Svar på tråden VinRöd bröllopsklänning???