Visa mig din klänning från Ebay !
Finns det någon här som köpt klänning från Ebay? Skulle bli superglad om jag fick se lite bilder och få tips på säljare!
Lägg gärna upp både orginalbilden men särskilt den riktiga klänningen!

Vill du ha brudklänningar eller alla slags?
Hej! Köpte den här klänningen http://www.ebay.com/itm/Spot-High-quality-satin-wedding-dress-bridesmaid-dress-ivory-color-white-GG74-/170757846208?pt=Bridesmaid_Dress&var=&hash=item6d71a5332c#vi-tTbl för 700kr inkl frakt!! Och är supernöjd!!! Har inga bilder påorginalklänningen än tyvärr, menkan lägga in senare då jag har de:)
De tog dock ganska lång tid innan jag fick den...men när de väl skickade den så kunde jag spåra den via nätet:)
köpte min av mermaide som finns både på ebay och tradera och kan bara säga GRYYYYM billig och är allt ja vill ha
Hej! Köpte den här klänningen www.ebay.com/itm/Spot-High-quality-satin-wedd...#vi-tTbl för 700kr inkl frakt!! Och är supernöjd!!! Har inga bilder påorginalklänningen än tyvärr, menkan lägga in senare då jag har de:)
De tog dock ganska lång tid innan jag fick den...men när de väl skickade den så kunde jag spåra den via nätet:)
Hej! Köpte den här klänningen www.ebay.com/itm/Spot-High-quality-satin-wedd...#vi-tTbl för 700kr inkl frakt!! Och är supernöjd!!! Har inga bilder påorginalklänningen än tyvärr, menkan lägga in senare då jag har de:)
Åh vad kul:)
Jag tycker att den var jätte lik den på bilden. Men jag tycker att klänningen på bilden ser ut att vara lite tunnare eller vad jag ska säga och mer i bomullstyg....Vet inte riktigt hur jag ska förklara de, men den jag fick var i siden typ och lite "rejälare"...
Något jag tyckte va bara bra...Jag fick barn i september och har en liten mage, eller mer löshud kvar av den som syns i tajtare kläder och jag var orolig att de skulle synas då tyget såg så tunt ut på bilden, men de gjorde de inte:)
Jag beställde en 8a..men sen bad dem mig skicka mina egna mått också så jag är lite osäker?? Måste hursom helst nog ta in den lite vid brösten då jag slutade ama för någon månad sedan så har brösten krympt sen jag mätte storlek.
Sen måste jag ta upp den lite då jag är väldigt kort.
Men jag är väldigt nöjd!!!!
De enda var som sagt att den tog låång tid att få...men jag hade inte brottom iaf:) Och jag fick något mail om att de var någon typ av semesten (Kanske de kinesiska nyåret?) Så de skulle ta längre tid.
Tusen tack för ditt svar! Jag har inte heller bråttom. 1 år kvar tills vi gifter oss . Men hittar man en så kan man ju lika gärna beställa, och så vet man ju hur budgeten blir också
.
jag har dock inte köpt på Ebay men från dhgate.com det är alltså en Kinaklänning ändå :)
säljarbilden
Puffar upp min tråd och hoppas på att få se fler klänningar från Ebay !!
Vilken kanontråd! Vill gärna oxå veta då jag hittat en klänning som jag inte kan sluta tänka på och den kostar 150 dollar på ebay, så jag behöver mer stöd så jag vågar beställa:D
puffar upp !!
Här är min klänning som jag köpt för 400 på eBay. Kommer tyvärr inte ihåg vad försäljaren hette, ska försöka hitta det. Gick snabbt att få den och måtten stämde nästan för bra. Hade önskat att den skulle vara lite för liten
Färgen stämmer med originalbilden, blev konstig av blixten.