• gto

    Bra fotograf sökes

    Vi ska gifta oss nästa år och har kommit väldigt långt redan. Har kört fast när den fotograf vi hade tänkt ha chock höjde:( nån som vet nån fotograf som inte är så dyr. Det gäller porträtt foton på oss och sedan vigseln eventuellt familjen oxå men kan tas bort. Handlar ca om 2 timmar hjälp!!

  • Svar på tråden Bra fotograf sökes
  • gto
    Carrolainen skrev 2012-09-11 17:02:15 följande:
    Malin Norlen är fantastiskt duktig! Hon + hennes man fotade vårt bröllop den 18e aug och vi kan välja och vraka bland bilderna. Väljer ni henne kommer ni inte ångra er! ;)
    åh vi har bokat malin faktist och hennes man kul att höra att ni var så nöjda. skulle vara kul att se nåt kort frå ert bröllop
  • Don

    Lägger mig i, för det ständigt talas om PRIS och BILLIGAST. Söker ni en billig fotograf tycker jag ni ska fråga någon i familjen som har något som liknar en proffskamera. Det är det billigaste... Bröllopsbilderna är den bästa investeringen, varför skall det alltid snålas på den biten? 
     Kanske bara jag som tycket det verkar dumt....

  • gto

    Allt beror på vad man har för ekonomi... En dyr fotograf är inte =bra fotograf

  • ELISA

    Malin Norlen är duktig och professionell fotograf! Hon var våra bröllopsfotograf. Och vi är jätte nöjda med henne! Man får jätte mycket x 100 för den pris man betalar Glad 

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • PatrikN

    hahaha såg nu att det var ganska längesedan detta inlägg var skrivet :)
    ja ja hoppas ni fortfarande är gifta...

  • YvVonne1

    Perstadius media. Både fotograferat och filmat flertal bröllop. Vi anlitade honom som bröllopspresent på vänners bröllop.Supernöjd.

  • DoozyProduction
    Hej! 

    Mitt namn är Petter och jag driver en produktions byrå med min partner. 

    Vi har jobbat med både stora och små företag och även gjort bröllops fotograferingar + video. 

    Här är vår hemsida där du kan se referens bilder. 

    www.doozyproduction.com 
Svar på tråden Bra fotograf sökes