• Jaget

    Någon som har tips/bilder på snygga bröllopsskor?

    Tycker mest att det bara finns tantiga skor på nätet?

  • Svar på tråden Någon som har tips/bilder på snygga bröllopsskor?
  • drömmer
    aniara skrev 2012-05-08 12:37:45 följande:
    Det är ju lättare att tipsa om du säger vad för typ av sko du letar efter!

    Själv kände jag att jag ville ha ett par skor av bra kvalitet som jag har användning för även efter bröllopet. Inget slit och släng alltså. Det gjorde att alla vita (satin-)pumps gick bort. Dessutom skulle de inte ha för hög klack och de skulle vara hyfsat bra för fötterna så att man orkar en hel dag. Skorna jag har köpt, efter en lång tids letande, är ett par nätta pumps med 4,5 cm kilklack och rund tå, gammelrosa (matchar min bukett) med påsydda blommor, i läder och med stötdämpande sula.
    Vill också veta vilka skor du köpt ?
  • Angelio

    Åh, vilken underbar tråd för mig som har problem med att hitta perfekta skor till ceremonin!

    Vi ska ha lite 50-talsinspirerad klädsel, jag och min m2b, alla kläder för min del är klara men skorna saknas! Har ni tips på var jag kan hitta snygga svarta skor, utan öppen tå, med klack i 50-talsstil? Har kikat runt på alla större onlinebutiker jag kan komma på samt mindre onlinebutiker som riktar in sig mot just 50-talsstil men dessa har tyvärr sällan skor har jag upptäckt. Någon som har lite tips?

  • Sarus

    Det ska jag göra. De är snabblevernas tid från den sidan, endast tre dagar! Så på fredag borde jag kunna skriva om hur de är =)

  • aniara

    Jag köpte dem på Crispins (kedja). Märket är Caprice, modellen heter Alices. På nätet har jag bara sett dem i beige (finns på Brandos m.fl).

  • Pekkiisch4

    Om du googlar på märket wildflower kommer det upp fina skor, finns bl.a på heppo.se och brandos :)

  • Paula1

    Jag ska ha de här skorna, från Menbur. De är finare i verkligheten tycker jag! Det är glaspärlor på dom, så man kan ju ha dom till vilken färg på klänning som helst efter bröllopet om man vill. Tycker Menbur är de skönaste brudskorna jag provat. 1800 SEK kostade dessa, och är från Menburs senaste kollektion.




  • madd4you


    Dessa kommer jag beställa nästa månad. 8 veckors leveranstid!! Sååå vackra
  • väktarbrud

    Tack! Tärnans klänning kommer vara i samma färg Skrattande

Svar på tråden Någon som har tips/bilder på snygga bröllopsskor?