• gto
    Äldre 5 May 23:08
    2490 visningar
    4 svar
    4
    2490

    bröllop 29 juni 2013

    Är det någon mer som ska gifta sig 29 juni 2013 ??? hur långt har ni kommit  och vart ska ni gifta er ??

  • Svar på tråden bröllop 29 juni 2013
  • Äldre 8 May 14:43
    #1

    Hej,

    Vi ska gifta oss 6 juli 2013. Vi har bokat kyrka och lokal. Gjort en budget, en ekonomiskplan för att lyckas spara allt till budgeten.

    Kollat på kläder, ring, bröllopsresa(för att kunna göra budget) bestämt i vilket tema vi vill ha bröllopet (kommer bli ett "litet" bröllop med 60 personer bara närmaste)

    Kollar lite någon gång i månaden på olika saker. Jämför priser för att hitta bästa och billigaste.  Jag vill ha det mesta av allt smått (dekorationer osv) färdigt till nästa vår så vi bara kan fokusera på mat, tårta och blommor i princip.
    Plus att jag har gjort listor för att kunna bocka av vart efter så vi inte glömmer något! Kanske ska tillägga att jag älskar att planera saker och är lite kontrollfreak. =)

  • sandro­ella
    Äldre 9 May 12:39
    #2

    Planerar att gifta oss den 8 juni 2013. Bor i Göteborg och gifter oss i en underbar kyrka i Lerum.


    Har bokat kyrka + förbokat några lokaler/stugor.

  • gto
    Äldre 10 May 21:04
    #3
    jimmyojennifer skrev 2012-05-08 14:43:37 följande:
    Hej,

    Vi ska gifta oss 6 juli 2013. Vi har bokat kyrka och lokal. Gjort en budget, en ekonomiskplan för att lyckas spara allt till budgeten.

    Kollat på kläder, ring, bröllopsresa(för att kunna göra budget) bestämt i vilket tema vi vill ha bröllopet (kommer bli ett "litet" bröllop med 60 personer bara närmaste)

    Kollar lite någon gång i månaden på olika saker. Jämför priser för att hitta bästa och billigaste.  Jag vill ha det mesta av allt smått (dekorationer osv) färdigt till nästa vår så vi bara kan fokusera på mat, tårta och blommor i princip.
    Plus att jag har gjort listor för att kunna bocka av vart efter så vi inte glömmer något! Kanske ska tillägga att jag älskar att planera saker och är lite kontrollfreak. =)
    Hallå
    Vi gifter oss 29 juni. Vi har bokat lokal, vigselförättare, sångerska, gitarrist, inbjudningskort är klara, presenter till gästerna nästan klara. Möte med fotograf bokat. Budget har vi satt och sparar för fullt. Bröllopsresa har vi bestämt men inte bokat. Tänker som du. Detta är så kul. ps har oxå gjort listor ;)
  • Äldre 11 May 12:38
    #4

    Men det är så otroligt skoj! Jag känner hur det pirrar i hela kroppen varje gång jag och gubben pratar om bröllopet och kommer fram till något vi vill ha! Han är jätte engagerad vilket är otroligt roligt!!

    I helgen ska vi på helgäventyr och åka 10 mil för att kolla på en brudklänning. Men det känns så overkligt på något sätt att vi ska gifta oss.

    Visst känns det coolt att man ska gifta sig? =)

Svar på tråden bröllop 29 juni 2013