• Fia81

Era vigselprogram

Mindre än en månad kvar till bröllopet och jag skulle behöva hjälp med vigselprogrammet. Vill att det ska vara lite annorlunda stick ut lite... Maila gärna..
    sofia_svensson17@hotmail.com

• Svar på tråden Era vigselprogram
  • Monica89

Prata med din präst, våran håller helt stenhårt på att det ska vara svenska kyrkans mall. Så du inte lägger ner jobb i onödan. Annars kan du ju googla på vigselprogram finns en mängd mallar.

• Fia81

Jag har koll på vad som ska ingå men har svårt att få de att fungera i word. Tänkte om någon ville låna ut sitt så att jag bara kan ändra o göra det till vårt istället för att göra allt från början

• Bröllopstokig

Jag har inte kvar min mall men jag tog ett a4 dok o la ner och så skrev jag i två spalter. På framsidan la jag in en bild på själva kyrkan... kan göra en snabbvariant o skicka till dig om du vill...

• eosinmimmi
    Monica89 skrev 2012-05-04 10:25:10 följande:
    Prata med din präst, våran håller helt stenhårt på att det ska vara svenska kyrkans mall. Så du inte lägger ner jobb i onödan. Annars kan du ju googla på vigselprogram finns en mängd mallar.
    What!!? Oups måste kanske kolla det med deras mall, innan jag skriver ut den jag har gjort!
Svar på tråden Era vigselprogram