• brud 201208

    Måste hitta en frackskjorta till mannen min.

    Är det någon som vet vad man köper en frackskjorta till ett bra pris?

  • Svar på tråden Måste hitta en frackskjorta till mannen min.
  • Lommila1

    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, vi köpte i butik till dyrt butikspris...

    Men som en hint; Vi tänkt satsa å köpa ny skjorta åt mannen då den gamla hade sett lite för många studentfester... Sagt som gjort köpte vi ny skjorta... tyvärr så så skillde det så mycket i nyans på den gamla västen o flugan så vi hamnade och köpa nya sådana också...
    Bara en tanke, om du har gammal väst / köper begangnad skjorta.

  • brud 201208
    Lommila1 skrev 2012-04-28 18:05:13 följande:
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, vi köpte i butik till dyrt butikspris...

    Men som en hint; Vi tänkt satsa å köpa ny skjorta åt mannen då den gamla hade sett lite för många studentfester... Sagt som gjort köpte vi ny skjorta... tyvärr så så skillde det så mycket i nyans på den gamla västen o flugan så vi hamnade och köpa nya sådana också...
    Bara en tanke, om du har gammal väst / köper begangnad skjorta.
    Tack! men västen är ny,men vi hittar ingen skjorta  bara att hyra,och han får inte bara hyra skjortan.
    Och allt annat har han.
  • Moster Stina

    mytuxido.uk tror jag säkert att de har. Min man köpte i alla fall fin skjorta, väst och kravatt där till ptroligt bra pris.

  • brud 201208
    Moster Stina skrev 2012-04-29 15:46:12 följande:
    mytuxido.uk tror jag säkert att de har. Min man köpte i alla fall fin skjorta, väst och kravatt där till ptroligt bra pris.
    Tack snälla!
  • Lucky Heart

    Vi beställde också västar, kravatter ock frackskjortor till maken och sonen från My Tuxedo. Funkade jättebra och tyckte även att de hade bra priser!

Svar på tråden Måste hitta en frackskjorta till mannen min.