• LillaPi

Festlokaler i Falkenberg med omnejd

Hej på er!

Någon som har bra tips på festlokaler i Falkenbergsområdet?

Jag/vi vill helst inte vara i en bygdegård och Gits Gård är inget alternativ. Än så länge har vi bara hittat Hertigen och Olofsbokvarn eftersom vi räknar med ca 80 gäster, men det måste väl finnas andra ställen?

Tar tacksamt emot tips!

• Svar på tråden Festlokaler i Falkenberg med omnejd
  • Jenny121212

Jag letar också lokal i Falkenberg. Men vet inte riktigt vad vi vill ha än. Strandbaden och ocean finns ju. Vi ska kolla ekholmen också. Har du tittat på Gits gård? Såg mysigt ut på nätet.

• LillaPi

Jag jobbar inom hotellbranschen så vet att hotellens festlokaler kan vara väldigt tråkiga, så därför har vi "valt bort" Strandbaden. Ocean skulle ju vara en möjlighet. Ekholmen har jag hört mycket gott om när det kommer till luncher, men vi kommer ha många långväga besökare så det är på gränsen till för långt ut... Kanske värt ett besök i alla fall :)

Gits Gård går tvärbort pga privata själ.

• Jenny121212

Det finns ju några golfrestauranger. Inget som faller oss i smaken, men vet inte vad ni tycker. Det lutar nog åt en bygdegård för våran del även om det inte känns helt bra. Men kommer inte på nåt bättre. Vi ska iaf kolla med ekholmen först.

• msoderby

Hej, 
    Ni kanske redan har bestämt lokal men tänkte tipsa om Falkenbergs Hemvärnsgård. Om ni redan bestämt, var blev det någonstans?  

• LillaPi

Hej,
    Nu är lokalen bokad, och det blev Hemvärnsgården. Ska säkert bli riktigt mysigt när man dekorerat den som man vill :)

• msoderby

Hej,
    Vi pratade med Hemvärnsgården igår. Himla trevlig kille som jobbar där. När planerar ni att gifta er?
    Ska ni catra mat? i så fall kan jag varmt rekommendera Restaurang Ekholmen. De serverade maten på vårt 25 års kalas - super gott! 

Svar på tråden Festlokaler i Falkenberg med omnejd