Tips på vart man kan hitta fin gästbok?
Jag letar efter en gästbok men jag hittar inget som jag fastnar för. Vad har ni köpt era gästböcker ? Har ni några tips?
Jag letar efter en gästbok men jag hittar inget som jag fastnar för. Vad har ni köpt era gästböcker ? Har ni några tips?
Jag gillar denna...
Typ mina vänner bok som gör att man slipper ångesten som gäst, om man nu inte kan rimma eller rita fint!
www.festingen.se/product.asp
En sån där typ *Mina vänner-bok* finns för bröllop att köpa på my heart, här är länken:
http://www.myheart.se/84-bok-brollopsboken.html
Jag har beställt den här gästboken från etsy.
Hej hej!
Jag kunde inte heller hitta något som jag gillade så jag kom på ett annat sätt :) Vi kommer lägga ut papper i kuvert som gästerna kan skriva något och sedan ge till oss. Sedan kommer jag sätta in dom lite dekorativt i ett bröllopsalbum tänkte jag :)
Vi hittade en fin på Ordning&Reda/Åhléns City. Egentligen är det kanske ett fotoalbum, men det är en fin bok med tjockt papper så... Vi köpte den vita med silverfärgat hjärta på.
www.ordning-reda.com/se/en-us/shop/prodlist/386/
Ni som gjort gästbok själva: Hur många sidor är det i era album? Vi har ganska många gästare (ca 95st) och jag skulle gärn vilja "dela" varje sida i två delar med en linje och sedan sätta en bild på den som skrivit på ena sidan. Skulle innebära att max en person/ett par skriver på varje sidan och då behövs rätt många sidor. Har varit på Åhléns och Bokia och kikat, men där räcker inte sidorn till, bara typ 45 sidor i de albumen. Tips?
Vi ska inte ha en gästbok utan en Canvas tavla som gästerna kan skriva på med ett tecknat poträtt på oss som en vän har gjort. =)
Ni som gjort gästbok själva: Hur många sidor är det i era album? Vi har ganska många gästare (ca 95st) och jag skulle gärn vilja "dela" varje sida i två delar med en linje och sedan sätta en bild på den som skrivit på ena sidan. Skulle innebära att max en person/ett par skriver på varje sidan och då behövs rätt många sidor. Har varit på Åhléns och Bokia och kikat, men där räcker inte sidorn till, bara typ 45 sidor i de albumen. Tips?
En fråga såhär på tal om gästbok... hur stor brukar en gästbok va??
Hej!
Jag har köpt Columbus på Bookbinders Design
(länk: www.bookbindersdesign.com/en/articles/2.3.878/columbus)
Den är en kombinerad gästbok/fotoalbum med ringar som går att öppna så att man kan ta bort/lägga till blad.
Jättebra när man inte vet exakt hur många blad som kommer att användas.
På NK i Stockholm kunde man beställa personliga tryck på framsidan av gästboken, verkligen ett jättebra tips! Jag tryckte våra namn och datum så blir det ännu mer personlig. Ska hämta den nästa vecka, kan ta en bild och lägga upp då.
Självklart är det mycket finare och mer personligt om man gör det själv, men är man som jag inte särskilt duktig eller gillar att pyssla så är det ett superbra alternativ!
Här var det inte mycket aktivitet, nu har jag iallafall fått hem min gästbok och den sjukt snygg!
Såhär ser den ut:
Jag tog en enkel anteckningsbok (med riktig pärm, ingen spiral alltså) och sedan klädde jag den i jättefin tapet. Och sedan en etikett som jag klippte med specialsax (sånt som blir mönster), där det stod Gästbok i snirklig stil. Blev superfint :)